Tylyn wanhat Tylyn wanhoina!

Etu-Töölön lukion opiskelijat vaativat, että Tylyn wanhojen tanssit pidetään Tylyn wanhojen tansseina.

Koulun johtokunta on tehnyt radikaalin päätöksen wanhojen muuttamisesta kuulematta opiskelijoiden ääntä.

Wanhat uhataan pitää yhdessä kahdeksan muun koulun kanssa Helsingin jäähallilla, vaikka perinteisesti nämä ovat pidetty Töölön Kisahallilla tylyläisen kesken. Tämä tarkoittaisi, että perinteiseen omatanssiin ei olisi mahdollisuuksia, yhteisöllisyys katoaisi ja vanhempien olisi vaikeampaa löytäö omaa lastaan tuhansien muiden joukosta.

Lisäksi perinteisiä tansseja ei enää olisi, vaan ne korvattaisiin uusilla, joissa esimerkiksi monille tärkeiden parien merkitys vähenisi huomattavasti. Yllättäen on tullut myös päätös, että toisista ikäluokista ei saa valita paria, joka on etenkin monien naisten huolena, koska tyttöjen ja poikien määräero on Tylyssä suuri.

Vaatimukset

- Wanhat järjestetään Tylyn kesken
- Tanssit pysyvät perinteisinä
- Omatanssi
- Wanhat järjestetään myöhemmin, kuin kahdelta
- Parin saa valita muistakin ikäluokista

Suurelle osalle wanhojen tanssit ovat todella tärkeä tapahtuma, ellei koko lukioajan tärkein, joten vetoan nyt teihin: antakaa wanhojen pysyä wanhoina ja meidän nauttia niistä.

Jos siis vaadit, että wanhat pysyisivät Tylyläisten omana samalla vaalien perinteitä, on OIKEA AIKA ALLEKIRJOITTAA!