Vammalan sairaalan ensiavun toiminnan jatkuttava!

Päivystystoimintaa on ehdotettu lakkautettavaksi Vammalan sairaalan ensiavussa, samaan aikaan kun potilaskuljetuksiin on suunnitteilla suuria säästöjä. Kustannuksia ollaan karsimassa myös sairaalan muusta toiminnasta. Käytännössä päivystävän lääkärin puuttuminen sairaalasta öisin ja viikonloppuisin, tarkottaisi suurelta osin koko sairaalan toiminnan alasajoa. Haluamme taata vastuullisen sairaanhoidon, ja potilasturvallisuuden jatkossakin. Sastamala on alueellisesti suuri, 24 536 asukkaan kaupunki. Vastustamme Mattelmäen esitystä, yöpäivystyksen keskittämisestä Tampereelle ja Valkeakoskelle, sekä erikoissairaanhoidon jakamista pelkästään TAYS:aan ja terveyskeskusten omalääkäreille.

Perinteinen adressi asiasta on jaettu 29.8.2012 Vammalan aluesairaalan ensiapuun ja sairaalan kahvioon, Hopun apteekkiin, Vammalan 1 apteekkiin (=keskustan apteekki), Tyrvään sivuapteekkiin, keskustan, sillan puoleiseen R-kioskiin ja Heidin hierontaputeliin. 30.8. alkaen sitä voi allekirjoittaa VAS:n kahviossa, keskustan apteekissa, Tähtisilmän R-kioskissa ja Heidin hierontaputelissa.

Perinteistä adressia voi 8.9.2012 alkaen allekirjoittaa edellä mainittujen paikkojen lisäksi Hopun apteekissa, Tyrvään sivuapteekissa, Kiikan kioski Marikassa, Orhanin kebab-pizzeriassa Pehulassa, Keikyän kauppakulman kirpputorilla ja Huittisten Härkäpakarin Laukkucenterissä. 10.9.2012 alkaen adressin löytää Kiikoisten terveysasemalta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Sanna Rosman voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko maahanmuuttajien vastaanottamista ja tukemista verovaroin tiukentaa?