Vastustamme Yle-Veroa!!

Nykyisenä aikana kun televisio-kanavien ohjelmat ovat siirtyneet katselukorteille,ja sisällöistä täytyy pulittaa rahaa,että näkee vaikkapa urheilua;jääkiekko ja jalkapallo tms..Nyt Yle on laatinut Hallituksen-ja palkkioitaan nostelevien Kansanedustaja-lauman kanssa Yle-Veron,joka kerää aiheettomia verotuloja kansalta,ohjelmatarjonnan ollessa samaan aikaan luokattoman huonoa..Tämän ymmärtäisi jos Yle pystyisi tarjoamaan laadukkaita sisältöjä,kuten maksukanavat tekevät,mutta tarjonta on kotimaista pullamössö-sarjaa ja uusintoja jne.markettien ale-laarien elokuvia..Tämä toiminta on vähintäänkin epäillyttävää..Kukaan ei estä Yleä laittamasta palvelujaan katselukortille;se katsoo,joka maksaa..Tässä onkin vaarana,että jos ihmiset saavat vapaasti päättää,niin tämä isopalkkaisten Ministerien ja Kansanedustajien turhake nimeltä Yle joudutaan lakkauttamaan..Ylen rooli täytyisi muuttaa nykyisessä maailmanajassa,koska elämme vapaassa markkinataloudessa,niin että kysyntä määrää tarjonnan eikä toisinpäin..(P.S.Tämmöinen(Yleisradiolaki) olisi varmaan mahdollista muuttaa,koska näkyy olevan Sote-uudistuksetkin ja Perustuslain rukkailu "uuteen uskoon",sekä moni muu asia,joka ei kestä päivänvaloa,ja kurjistavat Suomen kansan elinoloja entisestään,pieleen menneen talous-ja pakolaispolitiikan ansiosta).Tämmöisellä täysin tekaistulla Yle-vero maksulla paikkaillaan Valtion kassavajetta,joka ei siis ole Suomen kansan syytä mitenkään.Kansaa koskevista asioista pitäisi laatia lisäksi suoran demokratian mukainen kansanäänestys,kuten esim.vaikkapa Sveitsissä on käytössä.Yle-Veron laatimisessa ei ole kysytty kansan mielipidettä mitenkään,ja katson että se on näinollen demokratian ja kansanvallan vastaista.