Veikkolan koulutilanne

Me allekirjoittaneet vaadimme Kirkkonummen Veikkolan koulutilanteen ratkaisemista niin, että lapsemme saavat käydä koulua kotiensa lähellä. Me emme halua lapsillemme pitkiä koulukuljetusmatkoja Kirkkonummen keskustaan. Me emme halua lastemme käyvän koulua toisen kunnan puolella, jossa koulujen loma-ajatkin ovat eri kuin Veikkolan koulussa.

Kirkkonummen kunta on tekemässä ensimmäistä asiaa koskevaa päätöstä jo maanantaina 30.10.2006.

Lisätty 29.10.2006

Myös lapset saavat allekirjoittaa addressin, koska Veikkolan koulutilanne koskettaa etenkin heitä.

Addressi on auki ainakin 15.11.2006 asti.

Lisätty 30.10.2006

Addressin "ensimmäinen vedos" luovutettiin kunnanjohtajalle tänään. Addressissa oli tulostushetkellä 693 nimeä. Kiitos kaikille tähän mennessä allekirjoittaneille!

Keräys kuitenkin jatkuu ja lopullinen addressi luovutetaan 16.11.2006.
Vielä siis ehtii mukaan. Jokainen allekirjoitus on tärkeä!

Lisätty 3.11

Kunnanhallituksen 16.10.2006 pitämän kokouksen pöytäkirjan kohdan 15 liitteen mukaan Veikkolasta joudutaan siirtämään muualle 8-10 LUOKALLISTA lapsia lukuvuonna 2009-2010. Ensi syksynä tehtävät kuljetukset ovat siis vasta alkua.

Katso sijoittamisehdotus tästä

Mikäli linkki ei toimi niin liite löytyy Kirkkonummen kunnan sivuilta kohdasta päätöksenteko-> pöytäkirjat->kunnanhallitus-> kokous 16.10.2006->esityslistan kohta 15

Lopullista päätöstä ei ole vielä tehty, meillä on vielä mahdollisuus vaikuttaa! Allekirjoita siis addressi koko perheen voimin!

Lisätty 16.11.2006

Addressi luovutetaan tänään päättäjille. Addressissa on luovutushetkellä 1232 nimeä. Kunnanhallitus teki 13.11.2006 päätöksen, jossa tilapäisjärjestelyihin liittyneistä koulukuljetuksista Vihtiin ja Kirkkonummen keskustaan luovuttiin ja ratkaisu päätettiin etsiä oppilaaksiottoalueen sisältä. Päätös tarvisee vielä kunnanvaltuuston vahvistuksen 25.11.2006.

Suuri kiitos kaikille allekirjoittaneille!

Merja Aarnivuo-Seppinen, Veikkolan Koti- ja Kouluyhdistys ry    Ota yhteyttä adressin tekijään