English: Save Nuntii Latini, the world’s only weekly Latin language news broadcast!
Latine, lingua latina: Appellate, ut Nuntii Latini continuentur!

Ylen latinankielisen viikkokatsauksen "Nuntii Latini" on jatkuttava.

Haluamme, että YLE jatkaa latinankielisiä uutisiaan. Nuntii Latini on YLE:n kansainvälisesti levinnein ohjelma. Se todistaa Suomella olevan paikkansa maailman kulttuurikansojen joukossa. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/09/aristoteleen-kantapaa-latina-humanum-est

Jopa Harvardin professorit kuuntelevat sitä: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/58191-new-york-times-ihastelee-suomalaista-uutislahetysta-harvardin-professorikin-kuuntelee#.Whk3AAjA_0s.facebook

Finem Nuntiorum Latinorum (Finnicorum) facturi sunt. Hoc dedecori est Radiophoniae Finnicae Generali. Nullum alium programma eius a tot nationibus auditum est, quod Finniam sedem in cultura totius mundi obtinere demonstrat. Nunc hanc lampadem cultūs civilis exstincturi sunt! Appellite, ut Nuntii Latini continuentur!

(Transtulit Matti Virtanen)

Jaksot 2011-2017 ovat kuunneltavissa täällä: https://areena.yle.fi/1-1931339

Lisätietoja ohjelmasta: laura.nissin@helsinki.fi

ALLEKIRJOITUKSET ON TOIMITETTU YLEN VÄELLE.

KIITOKSIA TUESTANNE!

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Saat sähköpostiviestissä linkin vahvistaaksesi allekirjoituksesi. Tarkasta sähköpostisi (myös roskapostikansio).
Kannatatko ydinvoiman lisärakentamista?