Ylilauta suljettava välittömästi

Ylilauta foorumi levittää silkkaa vihaa, muukalaispelkoa, rasismia, misogyniaa ja yleistä pahaa mieltä ihmisille. Foorumilla käy myös paljon nuoria lapsia ja tällaisten vaikutteiden imeminen Ylilaudasta on todella haitallista heidän kehityksen kannalta.

Käräjäoikeuden tulee ryhtyä välittömiin toimenpiteisiin kyseisen foorumin alasajamiseksi. Suomi on avoin ja suvaitsevainen yhteiskunta ja Ylilaudan muukalaispelko ei kuulu enää tähän päivään. Vihamielinen ilmapiiri Ylilaudalla voi pahimmillaan johtaa vakaviin rikoksiin ja tästä syystä on viranomaisten velvollisuus ennaltaehkäistä että tilanne ei koskaan ajaudu noin pitkälle.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Aleksi Mäkinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…