Allekirjoita ja ota kantaa Markun Koneet - toiminnan puolesta

För hållbar utveckling

#51 Re: Re: Markku har rätt och Vasa stad har fel

12.12.2012 11:47

Hans

#52 Re: Re: Markku har rätt och Vasa stad har fel

12.12.2012 12:17

Taina

#53 Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

12.12.2012 12:37

Olen todellakin samaa mieltä kaksikielisestä palvelusta. On todellakin upeaa kun saa kaksikielisen ammattitaitoisen palvelun ja olisi harmi että tällainen loistotason ykköspaikka suljettaisiin kaksikielisessä kaupungissa, Vaasassa. Markku on muutenkin tasoltaan ammattitaitoinen todella tietäväinen ja ajatteleva sekä viisas.Älykkyysosamäärä hänellä on huippuluokkaa. Ei tallaista paikkaa voi lopettaa jonkun mielijohteesta.
Reino

#54 Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

12.12.2012 13:00

#53: Taina - Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Olen Taina kanssasi samaa mieltä. "Markun koneet" on kaupungin harvinainen "helmi".  Kuinka moni on löytänyt sieltä tarvittavansa koneen tai lisäosan tai pelkästään hyvän neuvon ja vielä täydellä molemalla kotimaan kielellä.

Kiitos Markulle!

Monen sukupolven Vaasalainen ja my×s kaksikielinen

#55 Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

12.12.2012 15:03

#54: Reino - Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Olen Tainan ja Reinon kanssa ihan samaa mieltä. Vaasa on edelläkävijä kaupunki monessa asiassa niin olkoon tässäkin.

Heimo

#56 Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

12.12.2012 15:07

#55: Monen sukupolven Vaasalainen ja my×s kaksikielinen - Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Yhdyn edellisiin.

Jos Vaasan kaupunki lakkauttaa näin hyvin toimivan ja menestyvän kestävää kehitystä harrastavan edelläkävijäkaupan, niin kyllä munaavat täysin. Päinvastoin, Vaasan kaupunki, tukekaa Markun yritystä ja Markkua.

Heiska

#57 Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

12.12.2012 15:10

#56: Heimo - Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Minäkin olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.

Olen asioinut monien vuosien ajan "Markun koneissa" ja siitä on tullut rituaali. Joka kerran kun tulen Vaasaan ostoksille käyn hakemassa tavaraa "Markun koneista". Anjalta löytyy näppärästi varaosat joita tarvitsen ja tosi hyvä palvelu. Anja on myös alan ammattitaitoinen ja aina löytyy varaosia ja koneita.

 

Kiitos Anjalle

Monivuotinen asiakas

#58 Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

14.12.2012 08:02

Markun koneet toiminnan puolesta

#59 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

14.12.2012 08:26

#58: Monivuotinen asiakas - Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

No jo kyllä on kumma ettei Vaasan kaupunki ja muut yrittäjät alueella tue kestävää  kehitystä. Päinvastoin, "Markun koneet" tuo alueelle paljon muitakin asiakkaita ja antaa alueelle eloisuutta ja vilkkautta!

Heiska

#60 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

14.12.2012 08:52

#58: Monivuotinen asiakas - Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Miksi hyvin toimiva yritys halutaan lakkauttaa! Kaupunki on me, me kaupungin asukkaat ja me vaadimme että "Markun koneet" toimii siinä missä se on tähänkin asti toiminut! Mekin voimme ostaa ja hankkia edullisesti käypö-takuu tavaraa. Lopettakaa jo hyvät Herra virkamiehet tämä asiaton rieputtelu! Eikö teillä ole muuta tekemistä?

Heimo

#61 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

14.12.2012 08:57

#60: Heiska - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Tuntuu sille ettei virkamiehille riitä töitä näköjään ja ne alkaa niuhottelemaan jostain pikkuasioista niinkuin jääkaapeista. Ymmärtäisin jos jääkaapit olisi ladottu kaupungin torille, mutta ne on ladottu siistiin riviin rahtiasemalle kaava n°1. Tämä on vain  tekosyy, niin että joku toinen yrittelijä saa alueen itselleen, joku joka sitä on jo pitkään havitellut ja joka painostaa kaupunkia.

Taina

#62 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

14.12.2012 08:59

#61: Heimo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Markku on oikeassa ja Vaasan kaupinki väärässä

Oikeassa olet Heimo, asia on niin. Kateelliset tossa asiassa on takana.

entisöijä

#63 Re:

17.12.2012 08:55

Omasta mielestäni jääkaapit ja muut romut eivät ole kovin kaunistakatsottavaa.. Aluetta kehitetty kokoajan ja noin 10vuotta sitten jääkaapit "kuuluivat" alueen imagoon. Mutta nykyään nuo eivät mielestäni enään tuonne aluelle kuulu. Toiminta muuten OK ja olen jopa Markulta joskus varaosia jääaapini ostanut. Mutta voisiko muutto syrjemmälle olla vaihtoehto?

olen samaa mieltä, toiminta on jees mutta yrityksen olisi aika siirtyä pois näin julkiselta paikalta sivummaksi

Markku

#64 Re: Re:

18.12.2012 09:34

#63: entisöijä - Re:

Teidoksi entisöijälle:

Minun toimintani ei ole kaavan vastaista. Kaava on vuodelta 1856, kaava N° 1 - Tavara-asema, ja vastaa alkuperäisen kaavan toimintaa. Samalla n°1 kaava-alueella toimii romukauppoja, betoniasema ja vielä saman radan varressa on kaupungin keskusvarasto jotka kaikki näkyvät pääteille ja satelliitissä. Vastapäätä kaava-aluetta N°1, tavara-asemaa on Kaava-alue N° 905, jossa toimii varasto, toimisto ja yritystiloja. Toimintani on täysin lain mukaista koska se on tavara-asema ja vastaa täysin kaavan toimintaa.

JNiinkuin jo aikasemmin on mainittu että jääkaapit ja muu käypä tavara vaihtuvat jatkuvasti. Eivät ne romuja ole, nehän löytävät paikkansa ihmisten keittiöistä ja kylpyhuoneista, ei niitä voi romuksi sanoa, ne ovat käypää tavaraa. Niissähän on jatkuva vaihtuvuus, jos tarkkailette niin ei samat kodinkoneet siinä kauaa pysy kun ne vaihtavat omistajaa.

 

Markun koneet jatkuvuuden puolesta samalla alueella niinkuin tähänkin asti

#65 Vastaus entisöijän kommenttiin

18.12.2012 09:53

Olen Markun kanssa täysin samaa mieltä asiasta.Eihän toiminta voi olla kaavan vastaista. Niinkuin hän mainitsi että kaava on vuodelta 1856, kaava N° 1 - Tavara-asema, ja vastaa alkuperäisen kaavan toimintaa. (Samalla n°1 kaava-alueella toimii romukauppoja, betoniasema ja vielä saman radan varressa on kaupungin keskusvarasto jotka kaikki näkyvät pääteille ja satelliitissä. Vastapäätä kaava-aluetta N°1, tavara-asemaa on Kaava-alue N° 905, jossa toimii varasto, toimisto ja yritystiloja. Hänen toimintansa on täysin lain mukaista koska se on tavara-asema ja vastaa täysin kaavan toimintaa). Ei siinä pitäisi olla epäilystäkään eikä mitään ongelmaa toiminta vastaa selvästi kaavan toimintaa, se on tava-asema. Jääkaapit,hellat ja muu käypä tavara vaihtuvat jatkuvasti. Eihän kukaan tällaista toimintaa harjoittaisi jos ei sillä olisi kysyntää. Turha näitä koneita on romuiksi väittää kun ne ovat kelpo tavaraa ja ne kierrätetään.Ehkä entisöijä ei ole ymmärtänyt täysin mitä kierrättämisellä tarkoitetaan.
Kestävän kehityksen puolesta

#66 Re: Vastaus entisöijän kommenttiin

19.12.2012 11:03

#65: Markun koneet jatkuvuuden puolesta samalla alueella niinkuin tähänkin asti - Vastaus entisöijän kommenttiin

Markun koneet sama aika sama paikka. Ei mitään syytä siirtyä syrjemmäksi. Ei tuo paikka Vaasan keskustaa ole ja se on teollisuusalue. Muuttakaa itse sieltä pois.

Markun koneiden puolesta

#67 Re: Re: Vastaus entisöijän kommenttiin

21.12.2012 08:55

#66: Kestävän kehityksen puolesta - Re: Vastaus entisöijän kommenttiin 

 Markun koneet kuuluu tohon paikkaan, ei muualle.

Mansikkatieltä

#68 Re: Tukea Markun Koneille

01.01.2013 18:40

#11: Samira - Tukea Markun Koneille

Yhdyn Samiran kommenttiin.

Purola

#69

21.01.2013 17:07

Ostin aikoinaan Markulta astianpesukoneen, jonka hän kävi laittamassa paikoilleen samaan hintaan, eikä se ollut paljon.
Markun toiminta on todellista kierrätystä, jota minä kannatan.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.01.2013 12:55



Vieras

#71

26.02.2013 12:23

Ilman muuta Vaasa tarvitsee tällaista toimintaa,ei löydy muita vastaavia.
Naapuri

#72 Markun puolesta

09.03.2013 09:26

Tunnen Markun pitkältä ajalta,ahkera mies,aina valmis auttamaan muita ihmisiä,järki käteen tässä asiassa,ehdottomasti toiminnan pitää saada jatkua ilman mitään sakkoja.Ulkovarastointia on monella muullakin yrityksellä Vaasassa,ei eriarvoisteta Markkua.


Vieras

#73

07.06.2013 19:25

kohtuuhintainen ja todella tarpeellinen

Vieras

#74 Re:

07.06.2013 19:26


Vieras

#75 Re: Re: Re: Markku har rätt och Vasa stad har fel

07.06.2013 19:27