Allekirjoita ja ota kantaa Markun Koneet - toiminnan puolesta


Vieras

#76 olen 13 vuoden aikana useasti asioinut , tarvinnut, vaihtanut,ja saanut parempaa palvelua ja luotett

27.06.2013 12:13

#2: cave -

kuin ylipäätään mistään. nytkin kun soittaa huoltomiehiille he suosittelevat ottaa yhteys markkuun..

Ei meikällä ole varaa ostella uusia koneita joiden takuu kestää usein 2v. ja rikki.kiitos markku terv. eila B.

Ulla-Britt

#77 Re: olen 13 vuoden aikana useasti asioinut , tarvinnut, vaihtanut,ja saanut parempaa palvelua ja luo

03.09.2013 20:27

#76: - olen 13 vuoden aikana useasti asioinut , tarvinnut, vaihtanut,ja saanut parempaa palvelua ja luotett

Saman olen kokenut. Liikkeissä on kehoitettu ottaa yhteyden Markun Koneisiin ja sieltä on aina löytynyt tarvittavat varaosat.

Kiertoon kaikki

#78

08.10.2013 11:35

Sama kokemus on minullakin. Aina on löytynyt varaosat. Onneksi Vaasassa on paikka nimeltään "Markun koneet". Minä kerään "retro" tavaraa 60 - 70 luvulta ja olen löytänyt upeita värikkäitä jä1 kaappeja ja helloja jotka ovat tosi upeita. Plen siirtänyt uudempaan jä1 kaappiin "retro" -oven ja kaikki ovat ihailleet ja ihmetelleet mistä olen sen löytänyt. Jatka Markku
Epäoikeudenmukaisuutta vastaan

#79

08.10.2013 11:42

Ovatko Vaasan kaupungin päättäjät miettineet kuinka hyvää työtä Greggilä on kaupungin asukkaille tuottanut. Asukkaat ovat säästäneet vuosien varrella paljon rahaa ostamalla laadukkaita kierrätys varaosia ja kodinkoneita. Koko kaupungin ja maapallon mittakaavassa säästö on vielä suurempi. Markku Greggilälle ja hänen Anja vaimollensa kuuluisi mitali ja kiitos pitkästä ja hyvästä kestävästä kehitys työstä ja heille voisi ojentaa 2 viikon matkalipun jonnekin rentoutumaan.
Markun koneiden puolesta

#80 Ekologiskt tänkande

14.11.2013 09:05

Seraamme asian kulkua ja olemme valmiita tekemään asiasta kansanliikkeen jollei se pääty oikeudenmukaisesti ja jollei Markun koneet saa jatkaa toimmintaansa.
Koneiden puolesta

#81 Re: olen 13 vuoden aikana useasti asioinut , tarvinnut, vaihtanut,ja saanut parempaa palvelua ja luo

04.02.2014 14:50

#76: - olen 13 vuoden aikana useasti asioinut , tarvinnut, vaihtanut,ja saanut parempaa palvelua ja luotett

Onneksi Markun koneet toiminta jatkuu edelleen. Aina olen löytänyt tarvittavat koneet sieltä.


Vieras

#82

04.03.2014 15:47

Makku myy hyvää tavaraa ,hyvällä takuulla-Monta vuotta olen ostanut enkä koskaan ole saanut huonoa . muutenkin tosi rehti mies .

TER jalo haapasalo
Markun Koneiden puolesta

#83 Hyvä asia

21.04.2014 16:16

Olemme todella iloisia siitä että Markun Koneet ovat edelleen paikallaan ja että sen toiminta jatkuu. Voimme hankkia edelleen kodin koneita ja varaosia. Markun Koneet on ainutlaatuinen paikka Suomessa ja haluaisin kysyä jos joku sattuisi tietämään onko Suomessa muualla vaStaavanlaista paikkaa

Vieras

#84 Re: Hyvä asia

21.04.2014 16:17

#83: Markun Koneiden puolesta - Hyvä asia

Olen samaa mieltä asiasta ja minuakin kiinnostaisi tietää onko vastaavanlaista muualla päin suomea