Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

#10776 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

19.04.2013 22:48

#10773: - Re: Re: Re: Re: Re:

ja henkilökohtaisuuksiin meneminen ei myöskään ole normaali kannanotto.Sinun kommenteissasi on kyse HERJAUKSESTA


Vieras

#10777 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

19.04.2013 22:48

#10775: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Tajuatko miten vakavaa on leimata joku eninen ryhmä tärähtäneeksi julkisesti"

Minä en ole leimannut mitään ryhmää vaan ainoastaan NOIN AJATTELEVIA. Käsitätkö eron? J-a! Jos minun lausumani muka on "rikos", niin sitten rikollisia on pilvin pimein. Tuota kutsutaan sananvapaudeksi, mitä ei tietenkään sinun ihailemassasi teokratiassa olekaan! Jos ensin vaan rauhallisesti perehdyt Halla-Ahon syytteeseen KIRJAIMELLISESTI etkä vedä mitään iltapäiväivälehtien mustatuntuu arvioita!

Päivi

#10778 Re: Re:

19.04.2013 22:55

Tästä #10760: taku - Re:

Hei Taku & kumppanit ! Taitaa se korkeampi taho olla vähän eri noilla suurilla maailman uskonnoilla.   J uutalaisuuden kanssa on tietysti yhteinen Jumala.             "  Allah Akbar" - Allahin nimeen !  huutavat joka kerta  pienet pojatkin  palestiinalaisalueilla, kun  kivittävät israelilaisia.  Tämä asiayhteys jo antaa viitettä siihen,  mikä taho pukeutuu " Allahin kaapuun"   se nimittäin tehdään koraanin ohjeistuksella   ja nimenomaan  liiton kansaa kohtaan.                                                                  Kivenheitosta puheenollen -   en malta olla hyppääämättä sen verran sivuun, että maaliskuussa sitten oli taas  tien varressa  Juudeassa  palestiinalaisten kivityskomitea koolla,  avuttomien tiellä liikkujoiden  kimpussa vakavin seurauksin.     Kuorma-auton kuljettaja joutui paniikkiin,   teki äkkijarrutuksen,    ja takana seurannut auto rysähti kuormurin alle .   32v äiti kahden pienen  lapsen kanssa  oli tuossa onnettomassa autossa,    Kaikki  loukkaantuivat,   2 vuotias taisteli hengestään pitkään.    mm .   Tällä tavalla  sillä maailman kolkalla on totuus vääryyden vallassa.  Muistatteko tästä mainitun mitään mediassa?

Anteeks" pieni" sivuheitto, - asiaan takaisin.       Niinsanotut pikkujumalat  taitavat olla paremminkin riivaaja henkiä,  jotka ovat myös silloin asialla, kun etsitään yhteyksiä vainajiin.   Epäjumaliahan ei nimittäin ole olemassa.  Tämä tiivistys                         perustuu Paavalin teksteihin.    Mutta tähän aikaan yöstä  saa tarkemmat tiedot jäädä noukkimatta.

taku

#10779 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.04.2013 00:18

#10777: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Sinä leimasit minut tärähtäneeksi että tarvitsisin terapiaa ja lääkkeitä sen vuoksi että uskon KaikkivaltiaaseenLuojaan.Kyllä se on aika selvä herjaus.Jos sinun mielestäsi se että uskoo Kaikkivaltiaaseen Luojaan tarkoittaa että on terapian ja lääkkeiden tarpeessa niin kyllä se aikamoinen herjaus on.Yleensäkään en pidä siitä että kutsutaa ketään tyhmäksi poliittisten mielipiteiden vuoksi mutta se että kutsuu mielipiteen vuoksi toista tyhmäksi tai kaheliksi ei kuitenkaan ole vielä rikos.Ymmärrätkö SINÄ mikä ero on mielipiteiden esittämisellä ja toisten haukkumisella ja herjaamisella.Minä haluaisin käydä asioista sivistynyttä ja muita kunnioittavaa keskustelua mutta se on pikkuisen vaikeaa kun täällä on kaltaisiasi jotka vain haluavat herjataja loukata muita.Ja varmasti muslimit pitäisivät sinun kommenttejasi paljon loukkaavampana kuin Halla-Ahon.toivoisin että joko opettelisit kunnioittamaan muita tai poistuisit täältä.Mielipiteiden esittäminen on eri asia kuin herjaus.Sananvapaus ei tarkoita sitä että saa loukata muita sinun kommenttisi lähestyvät kunnianloukkauksen rajaa


Vieras

#10780

20.04.2013 00:19

149 080 että sillee!

Vieras

#10781 Taku tiannen

20.04.2013 00:27

#10779: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Sinuun taku turvaamme koska jaksat täällä nii 24/7 jauhaa omaa asiaasi. SEA tukenasi ollos.

Oliko nyt kysymys sinun haukkumiSETAsti?

taku

#10782 Re: Taku tiannen

20.04.2013 00:36

#10781: - Taku tiannen

Minä nyt vaan tykkään keskustella ihmisten kanssa.Olen ehkä hitusen herkkä mutta en vaan siedä tuollaisia häiriköitä jotka pilaavat hyvän ja asiallisen keskustelun.Tämän kyseisen henkilön kirjoitukset ovat todella loukkaavia ja kyllä se että kertoo mihin uskoo ja toinen tulee väittämään että on päästään vinksalla niin loukkaa todella paljon.Täällä on käyty ajoittain todella hyvää ja miellyttävää keskustelua.En tajua mitä tuollaiset häiriköt saa siitä että ne solvaa muita.Miksi ei voida käydä asillista ja muita kunnioittavaa keskustelua?

taku

#10783 Re: Taku tiannen

20.04.2013 00:54

#10781: - Taku tiannen

kyllähän hän minulle sanoi että tarvitsisin terapiaa ja siteerasi MINUN kirjoitustani eli erittäin törkeällä tavalla väitti nimenomaan minua joksikin hörhöksi koska uskon Jumalaan .Käytännössä väheksyi minun elämääni harvoin minua on loukattu tälä tavalla.

Vieras

#10784 TAIVAS VAI HELVETTI?

20.04.2013 04:22

Muistin virkistämiseksi - homouteen ja lesbouteen liittyviä videoita you tubessa:

- Angelica Zambrano 2 nd experience Heaven and Hell, julkaistu 10.4.2012.
- Amightywind varokaa, suuren ahdistuksen aika on hengenvedon päässä (Elton John videon loppupuolella), julkaistu 3.8.2012.
- Best video of Heaven, Hell and Angels that I´ve seen, julkaistu 5.5.2011.

Vlk

#10785 SEA:n onnettomuus

20.04.2013 04:42

#10783: taku - Re: Taku tiannen

Ymmärrän, mutta jos tällaiselle palstalle antaa itsestään liikaa niin siinä saattaa käydä kuten sinulle: loukkaantua.

Täällä suurin osa on kopioi ja liimaa jeesustelijoita, sekä trolleja. Siksipä tätä keskustelua eivät ole vieneet eteenpäin kuin muutamat, jos hekään. Katson, että SEA:n alulle laittama adressi on joillekin valtava mahdollisuus purkaa sitä pelkoa, että maailmassa tapahtuu muutoksia.

Tämä Suomen Evankelinen Allianssi ry on itse asiassa tehnyt juuri sen mitä varmaankaan ei alun perin tarkoittanut eli saattaa heidän kannattajajoukkonsa näyttäytymään kaikkea muuta kuin aatteensa vaatteissa: öykkäröivävänä huutosakkina ja vailla todellista yhteiskunnallista keskustelua.

Täällä keskustelua ei tosiaankaan löydy.

Tämän adressin vihaajat nyt pois täältä!

#10786 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

20.04.2013 06:02

#10779: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Nyt kiellän häiriöiden ja herjaajien tulemasta tänne loukkaamaan niitä, jotka uskovat Jumalaan, Kaikkivaltiaaseen luojaan. Ajakaa vihanne muualle ja antakaa meidän keskustella rauhassa täällä. Teidät saadaan vielä kiinni sanoistanne ja loukkauksistanne, eikä tämä keskustelupalsta ole Setan kannattajia varten. Ei teidän adressiinne täällä kerätä nimiä, vaikka yritätte tätä  kautta vaikuttaa.

 


Vieras

#10787 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

20.04.2013 06:41

#10786: Tämän adressin vihaajat nyt pois täältä! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

Homouden harjoittaminen ei Jumalan silmissä muuksi muutu, vaikka kuinka yritätte lakeja muuttelemalla ja homo-bibliallanne toisin väittää!

vieras

#10788 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

20.04.2013 06:46

Otsikossa on kommentoi adressia. Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.

Vetoamme kaikkiin suomalaisiin, että käsitystä avioliitosta naisen ja miehen välisenä
julkisena liittona suojellaan ja edistetään lastemme ja yhteiskuntamme parhaksi.
Thelma-mummo

#10789 Erityisesti avioparit,

20.04.2013 07:08

kertokaa adressista toisille ja auttakaa allekirjoituksessa niitä, joilla ei ole sähköpostia tai tietokonetta. Saatte vahvistaa heidän nimensä omasta sähköpostistanne. Lupa on kysytty. Mutta vain yksi allekirjoitus/henkilö, koskien sekä paperi- että nettiallekirjoitusta.

Vieras

#10790 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

20.04.2013 07:12

#10786: Tämän adressin vihaajat nyt pois täältä! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

Jos tämä adressi koskisi oikeuttanne harrastaa omasta mielestäni umpimielistä ja fundamentalistista uskonnonlajianne ja se olisi jollain tavoin lainsäädännön takia uhattuna, voisin jopa adressin allekirjoittaa. Koska adressi kuitenkin suuntautuu suoraan  toisten ihmisten ihmisoikeuksien toteutumista vastaan, olen täällä sitä kritisoimassa viimeiseen asti. Siihen eivät Sinun kieltosi tällä avoimella foorumilla pure pätkänkän vertaa.


Vieras

#10791 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.04.2013 07:29

#10779: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Sinä leimasit minut tärähtäneeksi että tarvitsisin terapiaa ja lääkkeitä sen vuoksi että uskon KaikkivaltiaaseenLuojaan.Kyllä se on aika selvä herjaus.Jos sinun mielestäsi se että uskoo Kaikkivaltiaaseen Luojaan tarkoittaa että on terapian ja lääkkeiden tarpeessa niin kyllä se aikamoinen herjaus on.Yleensäkään en pidä siitä että kutsutaa ketään tyhmäksi poliittisten mielipiteiden vuoksi mutta se että kutsuu mielipiteen vuoksi toista tyhmäksi tai kaheliksi ei kuitenkaan ole vielä rikos."

Jospa lopettaisit jankuttamisen, kun et näköjään ymmärrä, mitä puhut.

Minun mielestäni kiihkouskovaiset (joihin olen henkilökohtaisesti perehtynyt vuosikymmenen ajan) esim. homomielipiteineen tarvitsisivat terapiaa ja/tai henkilökohtaista ohjausta. Jumalaan uskominen vähemmän järjettömällä oppirakennelmalla on ihan ok.

Kiihkouskovaisten opit ovat järjettömiä ja sairaita. Keskimäärin ainoastaan mistään mitään tietämättömät niihin uskovat. Kukaan järkevä ihminen ei todella pidä esim. homoseksuaalisuutta syntinä. Tuollaisen järjettömyyden puolustaja tekee rikoksen homoseksuaaleja kohtaan.


Vieras

#10792 Re: SEA:n onnettomuus

20.04.2013 07:47

#10785: Vlk - SEA:n onnettomuus

Mahtaako täällä SEA:n kannattajakunta ehtiä sorvailemaan kommentteja, epäilen.  Näistä ei kannata juuri  mennä tekemään johtopäätöksiä,  koska suurin osa kristityistä taistelee aivan toisenlaisin  asein,    ja niin pitääkin.


Vieras

#10793 Hienoa!

20.04.2013 07:52

Että adressi on kerännyt jo näin paljon nimiä!
Pankaa txt viestiä adressista eteenpäin kavereillennekin.
Kyllä se sana näköjään leviää puskaradionkin kautta, vaikka homopropagandan alaisuudessa toimiva media ei tälle adressille halua myönteistä julkisuutta.

Ehdotus

#10794 Homoilla on samat oikeudet avioitua.

20.04.2013 08:00

Avioliittolaki ei pidä homoutta esteenä avioliitolle. Avioliittolakimme on siinä suhteessa täysin tasa-arvoinen.
Homoilla on yhtäläinen oikeus avioitua toista sukupuolta olevan puolison kanssa.
Avioliitto ei vain käsitteenä pidä mahdollisena samaa sukupiolta olevien avioitumista. Homoliitoille pitäisi keksiä joku sellainen nimitys, mikä ei loukkaa homoja.
Homoksi kutsuminen kuulostaa pahalta homosta, joten voisiko homoliittoja ja muitten perverssien liittoja vaikkapa perliitoiksi?

Vieras

#10795 Re: Homoilla on samat oikeudet avioitua.

20.04.2013 08:20

#10794: Ehdotus - Homoilla on samat oikeudet avioitua.

Ääliöksi kutsuminen kuulostaa pahalta ääliöstä, joten voisiko ääliöitä ja muita imbesillejä kutsua vaikka imbeöiksi?


Vieras

#10796 Re: Hienoa!

20.04.2013 08:30

#10793: - Hienoa!

Samaa mieltä kanssasi! sana kiertoon ja haastetaan jokainen vaikka 5 ihmistä! Siitä niitä nimiä kerääntyy pikkuhiljaa. Eikä meidän tarvitse mediaa pelätä, eivät he ole kiinnostuneita meistä!

Sitä paitsi, jos mummosi haluaa allekirjoittaa tämän adressin, eikä hänellä ole sähköpostia eikä konetta, saat vahvistaa hänen allekirjoituksensa omasta sähköpostistasi. Olen kysynyt luvan.

 

taku

#10797 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.04.2013 08:32

#10791: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jos kopioi suoraan tuon tekstin missä selitän uskoani Jumalaan ja liittäää siihen etä tarvitsisin terapiaa niin kyllähän se on aika selkeä uskoon kohdistuva hyökkäys.Eli silloin kirjoittaja ei puhu mielipiteestäni homoseksuaalisuuden suhteen vaan uskostani.Mikä nyt sitten on kiihkouskovaisuutta?Sanottkoon että me aspergerit poikkeamme muista ihmisistä monella tapaa ja myös asperger uskovainen eroaa muistauskovasista.Eli jos et tunne ASPERGERIA niin et voi esittää minusts mitään arviota.Kyllä se on nimittäin nyt niin että SINÄ et ymmärrä mitä puhut.Ketään ei voi pitää höyrähtäneenä poliittisten tai uskonnollisten näkemysten vuoksi.Eenkin kun on kyseasiasta jota kukaan ei varmaan kykene täysin objektiivisesti ja rationaalisesti arvioimaan.Seksuaalieettiset kysymykset ovat erittäin vaikeita eikä kukaan ihminen voi tietää absoluuttista ja ehdotontatotuutta.pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä mutta myönnän täysin sen mahdollisuuden että olen väärässä.Viisautta on se että tietää että ei tiedä.Minä kerron vaan oman mielipiteeni mutta se on vaan erehtyväisen ihmisen mielipide.kunnioitan niitä ihmisiä jotka eivät pidä homoseksuaalisia tekoja syntinä ja odotn heiltä vastaavaa kunnioitusta


Vieras

#10798 Re: Homoilla on samat oikeudet avioitua.

20.04.2013 08:34

taku

#10799 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

20.04.2013 08:41

#10786: Tämän adressin vihaajat nyt pois täältä! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taku olemme puolellasi!

Minun mielestäni keskustel eri mieltä olevien kanssa on juuri hedelmällistäKyllä täällä on ollut monia varsin järkeviä älykkäitä ja sivistyneitä homoliittojen puollustajia joita haluan kiittää järkevästä ja asialisesta keskustelusta mm nimimerkki tero p.Mutta sellaiset häiriköt jotka solvaavat ja herjaavat muita saisivat häipyä täältä.Varsinkin tämä yksi häirikkö jolle toisten kunnioittaminen on näköjään täysin vieras ajatus.En myöskään ole ihastunut niihin kommentteihin joissa verrataan homoja eläimiin sekaantujiin.


Vieras

#10800 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.04.2013 08:48

#10797: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Jos kopioi suoraan tuon tekstin missä selitän uskoani Jumalaan ja liittäää siihen etä tarvitsisin terapiaa niin kyllähän se on aika selkeä uskoon kohdistuva hyökkäys."

Kyse oli tästä:

"Nyt tultiin taas tähän hiukan monimutkaiseen tai no miten
sen ottaa juttuun nimittäin sanalla jumala on kaksi eri merkitystä riippuen
siitä kirjoitetaanko isolla J llä vai pienellä jllä.Täläiset pienen j n jumalat
kuten Vishnu Shiva,poseidon,Ares,Baal,Tapio ovat ihan eri juttu kuin se Jumala
johon juutalaiset kristitytmuslimit ja sikhit uskovat.Nimittäin usko
Kaikkivaltiaaseen Luojaan.Vastoin monia käsityksiä kristinusko ei kiellä näiden
"pikkujumalien" olemassaoloa vaan ainoastaan niiden
palvonnan.Nimenomaan Kaikkivaltius erottaa Kaikkivaltiaan Jumalan näistä muista
.Pidän täysin mahdollisena että Vishnu ja Shiva olisivat olemassa mutta ne ovat
Meidän Jumalamme Luomia ja häneltä valtansa saanut.Kyse on kielellisestä
sekasotkusta.Joidenkin mielestä vain ne joien sydämen Kaikkivaltias Jumala avaa
on kykenevä ymmärtämään sen.Usko johonkin jumalolentoon ei merkitse uskoa
KAIKKIVALTIAASEEN LUOJAAN.Jumala isolla Jllä merkitsee samaa kuin Kaikkivaltias
Luoja.luultavasti kukaan ei taaskaan ymmärrä mitä tarkoitan mutta yritetty on"

, josta tunnistin sinut kiihkouskovaiseksi. Minä olen ihan tarpeeksi kauan kuullut näitä (kiihko)uskovaisten mantroja, joten tunnistan kyllä lyhyemmästäkin tekstistä (kiihko)uskovaisen.

Järjetön tekstihän tuo on. Tuossahan vaan väität, että sinun Jumalasi on oikea ja muitten Jumalat ovat vääriä. Väitteessä ei sinänsä ole mitään outoa eikä järjetöntä mutta siinä on, että perusteluksi esittää kielellistä sekasotkua tmv.

Minä en ole kiinnostunut kenenkään aspergereista, itse toit tuon tähän. Tekstin ajatus punnitaan eikä sen pikkutarkka esitysmuoto.