Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#10726 Re: Re: Re: Tärkeysjärjestyksensä kullakin...

19.04.2013 18:54

#10721: Edelleenkin kolmen lapsen isä - Re: Re: Tärkeysjärjestyksensä kullakin...

älä välitä noista virgon viesteistä. yrittää aiheuttaa hämminkiä puheillaan ja tehnyt sitä lukuisia kertoja aiemminkin jos vain kelailet ketjua taaksepäin


Vieras

#10727 Re:

19.04.2013 18:55

#10725: -

Enpä usko!

Edelleenkin kolmen lapsen isä

#10728 Re: Re: Re: Re: Tärkeysjärjestyksensä kullakin...

19.04.2013 18:56


Vieras

#10729 Muuten,

19.04.2013 18:59

haastetaan ihmisiä osallistumaan... ja huom! jos jollakin ei ole tietokonetta tai sähköpostia, sinulla on lupa auttaa allekirjoituksessa, olen kysynyt sekä sivuston ylläpitäjältä että adressin aloitteentekijältä. Kerätään paljon nimiä eikä anneta tämän kuihtua!

Vieras

#10730 Re: Re: Re: Re: MUISTAKAA ALLEKIRJOITTAJAT

19.04.2013 19:04

#10724: - Re: Re: Re: MUISTAKAA ALLEKIRJOITTAJAT 

 Homoliittovaatimuksissa on itseasiassa kysymys on aivan jostain muusta kuin ns. "tasa-arvosta". 

"Ahaa..siis salaliitto teorioita!"

- Ei salaliittoteorioista, vaan jostain muusta, jonka jokainen voi halutessaan helposti onkia esiin...

PÄÄASIA ON NYT KUITENKIN SE ETTÄ:

Avioliitto on VAIN naisen ja miehen välinen julkinen liitto. (piste)

Ei ole mitään syytä tai tarvetta muuttaa nykyistä avioliittolakia. Se on tämän adressin viesti päättäjille.


Vieras

#10731

19.04.2013 19:06

Taitaa tulla 35000 täyteen huomenissa.Kiva,kiva

Vieras

#10732

19.04.2013 19:06

Ihan noin viestejä tarkastellen ja kirjoitustyyliä analysoiden, täällä ei uskovaisten puolelta kirjoita monikaan. Pari kolme tyyppiä yrittää epätoivoisesti kirjoittaa monella eri tyylillä. Mutta mutta, teidät tunnistaa niin helposti! Ja kohta tulee vastauksia :-D Taidan maastoutua!

Vieras

#10733

19.04.2013 19:10

Sanassa sanotaan: 5. Moos. 22:5

Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi

Room. 1:24 - 32.

24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

Eikö tässä ole selkeä elämänohje. Myös selitys siitä, miten käy tottelemattomille.

Vieras

#10734 Re:

19.04.2013 19:12

#10731: -  

 

Enää sellaiset 115 000 Aku Ankan allekirjoitusta, ja saavutatte kansalaisaloitteen lukemat :D Mutta Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Vieras

#10735 Re:

19.04.2013 19:15

#10733: -  

 

Ja heti perään tulee selitys siitä, miten käy tuomitsijoille: 1 Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja. 2 Me tiedämme, että Jumala on oikeassa tuomitessaan ne, jotka tekevät tällaista. 3 Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita? 4 Halveksitko sinä Jumalan suurta hyvyyttä, kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä? Etkö ymmärrä, että Jumalan hyvyys johtaa sinut kääntymiseen? 5 Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki. 6 Silloin Jumala maksaa jokaiselle hänen tekojensa mukaan.

Vieras

#10736 Re:

19.04.2013 19:15

#10731: -

Ja mitähän te niillä äänillä teette? Saahan sitä netissä ääniä kerätä tällaisiin "adresseihin" mutta eihän näillä mitään tehdä! Sanokaahan nyt suoraan kuka teidän ääriuskovaisten äänistä välittää? Ainahan te olette joka asiaa vastaan änkyröineet mutta turhaan oi niin turhaan!

Ne jotka uskovat teidän äärimmäisen tiukkaan raamatun uskoonne vähenee koko ajan. Karismaattisten liikkeiden hihhulointi ja teidän pahojen henkien ulosajamiseen ja rahan keräyksiin ei usko monikaan enään! Siinähän heilutte ja huudatte hallelujaa!


Vieras

#10737 Re:

19.04.2013 19:24

#16: -

Ei kai joku yritä korottaa itseänsä Jumalan yläpuolelle omassa suuressa viisaudessaan?


Vieras

#10738 Re:

19.04.2013 19:29

#10733: -

...ja miten tämä liittyy maalliseen lainsäädäntöön muualla kuin teokratiassa? Jokaisen taivasosuuus on kai kunkin omalla vastuulla, vai olenko jotain väärin ymmärtänyt..?


Vieras

#10739 Re: Re: Raamatussa on totuus.

19.04.2013 19:29

#24: - Re: Raamatussa on totuus.

Jumala sinua armahtakoon suuressa laupeudessaan, ottakoon kiini väkevällä kädellänsä ja johdattakoon totuuden tuntemiseen.

taku

#10740 mallia homopareille

19.04.2013 19:31

Tuli tässä mieleen eräs tuttavani.Hän oli ollut 20 vuotta suhteesssa erääseen naiseen ja minä kysyin miksi ette ole naimisissa.Hän selitti olevansa ateisti ja pitävänsä avioliittoa "uskovaisten juttuna" johon hän ei halua tunkea.Mihin minä sitä tarvitsisin hän ihmeteli.Ehkäpä homoparit voisivat ottaa mallia tästä ja ajatella että kyseessä on "vanhoillisten uskovien heteroparien juttu" ja kehitellä oman juttunsa vaikka yhdessä joidenkin liberaalien heterojen kanssa etenkin nyt kun on avoliittolaki ja rekisteröity parisuhde

taku

#10741 Re: Re:

19.04.2013 19:35

#10738: - Re:

Myös demokraattinen yhteiskunta voi perustua kristillisille arvoille.Teokratiaan tarkoittaa pappisvaltaa.Demokratiassa äänestäjät valitseva sekularististen arvojen ja seemiläisten arvojen välillä .Jos valitsee sekularistisen arvomaailmaan ei sillä olekaan sekulaistille väliä mutta kristitylle seemiläisten arvojen kannattajalle kylläkin


Vieras

#10742 Re: mallia homopareille

19.04.2013 19:37

#10740: taku - mallia homopareille

Mutta hyvä ihminen kun on myös olemassa uskovaisia homoseksuaaleja vaikka sinä et heitä suuressa uskossasi hyväksykkään! Myös minä olen avioliitossa vaikka olen ateisti! Et ilmeisesti hyväksy sitäkään vaikka avioliittoni hyväksyttiin maistraatissa eli olen ihan hetero! Miksi sitten et voi hyväksyä kahden homoseksuaalin avioliittoa joka hyväksytään maistraatissa? Eihän kirkon ja sinun valtasi sentään sinne ulotu? Vai? Jos ulottuu niin selitä miten?


Vieras

#10743 Re: Re: Re:

19.04.2013 19:39

#10741: taku - Re: Re:

Onkhan ny tluut otetua mutama lasilinen ehtolisviniä likaa?


Vieras

#10744 Re: Re: mallia homopareille

19.04.2013 19:42

#10742: - Re: mallia homopareille

Tunnen monia uskovia homoseksuaaleja!


Vieras

#10745

19.04.2013 19:43

Ja tässä linkki https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/192

KAIKKI MUKAAN!

Vieras

#10746

19.04.2013 19:54

Joten ette tunnusta homoseksuaaleja uskovia? Tosiaan tunnen monia, itse en ole uskova. Tunnen myös monia hetero uskovia joilla ei ole mitään homoseksuaalisuutta vastaan. Joten keitä te ihmiset olette jotka kyhäätte tällaisia adresseja? Onko teillä myös jotain ennakkoluuloja esimerkiksi ulkomaalaisia kohtaan? Islamia? Kyllä, tiedän Islamin suhtautumisen homouteen! Mutta olen myös tavannut heitä jotka eivät sitä tuomitse! Usko tai älä! Viimeksi tänään keskustelin erään kanssa. Entä Buddhalaisuus? Jotkut tuomitsevat, kyllä. Mutta suurin osa hyväksyy.
Te tuomitsette muutaman raamatun lauseen mukaan joita te ehkä ette edes itse ymmärrä, ette ole lukeneet tekstejä alkuperäiskielellä vaan ne on käännetty ja opetettu teille! Aivan kuten Islam!
Ateistina kuitenkin sanon erään viisaan sanat! On yksi Jumala mutta teitä on monta!

Vieras

#10747 Re:

19.04.2013 19:56

#10745: -

Muistakaa sanoa perheellenne ja isovanhemmillenekin! Mummot ja Ukit mukaan myös!


Vieras

#10748 Re: Re:

19.04.2013 20:08

#10747: - Re:

Ja linnki oli tämä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/192

Taatkaamme lastemme onnellisuus! Muistakaa että voimme kerätä nimiä myös paperille! Lupa on saatu ja kysytty! Että jos ei vanhuksilla ole tietokonetta niin voitte kysyä nimen paperille ja älkää unohtako naapureita! Tähän me laitamme toivomme! Eihän isämme kuolleet turhaan puolustaessaan tätä isänmaatamme!!


Vieras

#10749 Re: Re: Re:

19.04.2013 20:19

#10748: - Re: Re:

Nyt kyllä en ymmärrä, homoja vastaanko ne isät taistelikin...? Olen saanut ihan toisen käsityksen, että kyse olisi ollut länsimaisen vapauden ja demokratian puolustamisesta....


Vieras

#10750 Re: Re: Re:

19.04.2013 20:20

#10748: - Re: Re:

Jaha.. miltähän teistä itsestänne mahtaisi tuntua mikäli ME tulisimme TEIDÄN tontillenne häiriköimään. Muistakaa että tämä on tämä on oikea osoite heille joiden mielestä :Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen suhde. Siispä tahdoitte te sitä tai ette niin oletteko huomanneet että aina kun tekin täällä suunne avaatte (vaikka sieltä välillä noita sammakoitakin hyppii) niin ovathan ne samalla mainostakin ja yksi lisä tälle asiallemme:)