Vihdin jätevedelle STOP Siuntionjokeen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Aluehallintovirasto.

2022-04-08 05:22:34

Odotamme ja uskomme että avi. EI myönnä lupaa uuden jätevesipuhdistamon rakentamiselle vaan edellyttää siirtoviemärin rakentamista Blominmäkeen. En ole saannut vahvistusta käsittelyn aikataulusta.  Siuntion kunnan lausunnot on annettu, näillä mennään.

Terv. Åke H.

Syksyn merkeissä.

2021-10-22 14:46:57

Ei mitään uutta asiassamme, tulen selvittämään aluehallintoviraston aikataulua lupakäsittelyssä sekä onko jotain mitä voidaan tehdä Siuntion kunnan kanssa tässä vaiheessa. Median kiinnostuskalastelu jatkuu......

Vihdin tahtotila

2021-06-24 10:00:52

Vihdin kunnanvaltuusto teki odotetun päätöksen: Vihdin Veden jätevesihuollon ratkaisussa puoltaen vahaa käytäntöä, uskomatonta mutta totta.

Asian marssijärjestys oli "hyvin rakennettu", Info tilaisuus Teamsissa maanantaina 31.05.21 ei noin vuorokausi ennen Kunnanvaltuuston kokousta 01.06.21, tämä varmisti ettei turhaa keskustelua syntyisi kuntalaisten taholta.

Tällainen menettely on hyvin kysenalinen aikataulun suhteen, eikä kotikunnassani Siuntiossa tulisi kuuloonkaan.

Asiammehan ei ole saanut toivottua julkisuutta yrityksistä huolimatta. Ruotsinkielinen HBL. teki kokosivun jutun tästä, kiitos tästä, vaikka levikki ei ole suurensuuri.

Työ jatkuu, kiitos tuesta.  Leppoisaa Juhannusta!

Asian julkisuutta lisättävä!

2021-01-24 08:38:23

Miten saadan Siuntiojoen asiaa esille medioissa, ei näytä Kirkkonumen Sanomien juttu tehonneen. Uskon että on luettu, mutta kiinnostus ei riitä adressin allekirjoittamiseen. Tarvitaan tunnettujen ja vaikutusvaltaisten henkilöitten ulostuloja ja heidän verkostojen apua kääntämään Vihdin Kunnan poliittista kantaa. Kuinkahan moni Vihtiläinen tietää nykytilanteen. Tulen lähestymään Vihdin Uutisia 01.02.21 mennessä. Sosiaalisen median 'aktiivit', pyydän apua . Kiitos etukäteen!

Kirkkonummen Sanomat 25.04.21 Siuntionjoki tarvitsee apuasi ! Näyttää saada liikettä aikaan.