Nokialle tarvitaan tykkilumilatu pidentämään hiihtokautta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Nokian tykkilumiladun adressi luovutettu kaupunginhallitukselle.

2021-03-30 08:00:52

Maanantaina 29.03. adressimme luovutettiin Nokian kaupunginhallitukselle.  Vastaanottajina olivat kaupunginjohtaja Eero Väätäinen ja kaupunginhallituksen puheenjohtaja Jari Haapaniemi.  Tilaisuudessa he kertoivat adressin menevän kaupungin normaaliin budjetointiprosessiin ja päätös tulee aikanaan loppuvuodesta. Vaikka päätös olisi positiivinen, ensikaudelle ei vielä tykkilunta saada Nokialle. Tähän adressiin saimme 142 allekirjoitusta ja Koukkujärven majalla olevan adressin allekirjoitti 565 henkilöä. Yli 700 nimeä on hieno saavutus. Tästä kiitos kaikille allekirjoittaneille.

Ari Hanttu

Nokian tykkilumiladun adressiin tarvitaan lisää nimiä

2021-02-10 11:45:46

Kiitos teille kaikille, jotka olette tähän mennessä allekirjoittaneet Tykkilumilatu Nokialle -adressin.

Adressissa on nyt vajaa 140 nimeä, mutta lisää tarvitaan - kertokaa siis ystävillenne adressista, ja innostakaa allekirjoittamaan!

Koukkujärven majalla on on saman tykkilumilatutoiveen allekirjoittanut yli 350 hiihtäjää.

Maalis-huhtikuun vaihteessa luovutamme sekä sähköisen adressin, että Koukkujärven majan allekirjoitukset kaupungin edustajille. - Mitä enemmän meitä allekirjoittajia on, sitä painavampi on viestimme kaupungille!

Ari Hanttu