Lidl-myymälä Suonenjoelle!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressin tilanne 06/2022

2022-06-16 11:20:16

Tästä adressista on tieto välitetty Lidlin sekä Suonenjoen päättäjien suuntaan. Sisänsä positiivinen on ollut vastaanotto, mutta toki tällaisia päätöksiä ei kovin nopeasti tehdä. Mutta ainakin kiinnostus on saatettu asianomaisten tahojen tietoon. Lopulliset ratkaisut ja päätökset ovat heidän käsissään. Eli toivoa on, että jonain päivänä myös Suonenjoki saa oman Lidl-myymälän!

Toki nimiä saa edelleen lisätä listaan, mitä enemmän sen parempi ja sen voimakkaampi kannanotto asian puolesta. Iso kiitos kaikille nimensä kirjoittajille ja tukijoille! Ja oikein ihanaa kesää kaikille! T. Jake

Jake Luonto

Lidl-myymälä Suonenjoelle! -Tilannepäivitys!

2022-03-17 16:46:32

Hei vaan hei!

Kiitos jokaisesta allekirjoituksesta ja tuesta vetoomukselle. Ja pahoittelut, kun on ollut hiljaista ja tiedottaminen kestänyt. Vetoomus on toimitettu Lidl Suomelle ja jatko on Lidl konsernin harkinnassa. Toki vielä nimiä alle laittaa! Vinkatkaa perheellenne, sukulaisille, kavereille, ystäville, tutuille, harrastusporukoille, työ- ja opiskelukoavereille ja ihan kaikille saa jakaa tietoa ja nimiä yhä lisätä. Mitä enempi nimiä sen parempi.

Seuraavaksi lähestyn asian tiimoilta Suonenjoen päättäjiä, jotta he lähtisivät mukaan piristämään Suonenjoen liike-elämää ja koko Sisä-Savon seutua. Lisäkilpailu kun ei olisi ollenkaan pahasta täällä Suonenjoella. Mutta ainakin minä aloitteen ja vetoomuksen laatijana aioin jatkaa töitä Lidlin saamiseksi mansikan pääkaupunkiin.

Tuodaan Lidl yhdessä Suonenjoelle ja Sisä-Savoon! Niin ja olkaa muutkin yhteyksissä niin Lidliin kuin Suonenjoen päättäjiin asian tiimoilta! Sekä pitäkää asiaa esillä somessa kuin muissa medioissa myös! Joukossa on voimaa! www.lidl.fi ja www.suonenjoki.fi

Kiitos ja aurinkoista kevään jatkoa!

Jake.

Jake Luonto