Nokian Koukkujärventien länsipuolen metsät jätettävä luonnontilaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoitusten keräys päättyy

2023-07-22 08:32:58

Kiiitos kaikille adressin allekirjoittaneille. Jäämme seuraamaan yleiskaavatyön etenemistä ja kannanottomme vaikutuksia sen sisältöön.

Kesän edetessä Kaakkurijärvien metsäpolkujen houkuttelevuus jälleen kasvaa. Helteet heikkenee, hyttyset katoavat ja marjat kypsyvät.

Ruskaa odotellessa

Adressi toimitettu kaaupungille

2023-06-20 14:45:11

Hei

Toimitin adressin kaupungille 9.6.2023. Kiitän kaikkia allekirjoittaneita osanotosta Kaakkurijärvien metsäalueen tulevaisuutta koskevan yhteiseen huoleemme. Erityisen huomion  ansaitsevat ne monet vaikuttavat kommentit, jotka sisältyvät allekirjoituksiin. Pidän adressin avoinna ainakin jonkun aikaa  allekirjoituksille ja kommenteille. Tämän päivän lukemahan on 679 allekirjoitusta.

t. Jaakko Hartman

Tilannepäivitys

2023-06-01 07:54:51

Hei. Adressi on on saanut hetkessä hyvän määrän allekirjoituksia ( nyt 613) ja niiden mukana runsaasti vaikuttavia kommentteja. Ajatukseni on, että luovutan adressi-aineiston 9.6.-23 kaupunkikehityspalveluun .  Mikäli tiedossasi on potentiaalinen allekirjoittajahdokas niin jaatko linkin  hänelle.   Oman mielipiteesi kaavahankkeeseen voit toimittaa myös 12.6.-23 mennessä  osoitteeseen kaupunkikehityspalvelut@nokiankaupunki.fi

Kaupungille menevään mielipiteseen tulee mainita diaarinumero: NOK/1689/2019.

t. jh

Vahvistamattomat allekirjoitukset

2023-05-20 10:56:18

Hei. Huomasin, että allekirjoituksia on 36 vahvistamatta la 20.5 tilsnteessa.

. Katsokaapa tilanne omalta kohdaltanne siähköpostiisi tulleista viesteistä

t.jaska

Adressin tilannetiedote

2023-05-20 09:23:50

Kiitokset tähänastisista allekirjoituksista ja kommenteista. Niitä onkin kertynyt 20.5 tilanteessa jo mittavasti . Lähes 450.

Aineisto kommentteineen toimitetaan sellaisenaan kaava- aineiston nähtävilläolon kuluessa kaavan valmistelijoille ja päättäjille.

Adressi pidetään avoinna allekirjoituksille ainakin kaavan nähtävillä olon ajan 12.6.2023 saakka