SADE ry:n valtionapukelpoisuutta on jatkettava toiminnan jatkuvuuden takaamiseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos SADE ry:n tukemisesta

2023-07-29 08:11:58

Kiitos kaikille tukensa SADE ry:n valtionapukelpoisuuden jatkamiseksi antaneille. Saimme yli tuhat alleikirjoitusta kahden viikon aikana. Olemme lukeneet tekstejänne, jotka vahvistavat SADE ry:n merkityksellisyyttä valtakunnallisena toimijana. Lähetämme oikaisuvaatimuspyynnön ohessa tämän adressin allekirjoituksineen sekä lausuntoineen OKM:lle tänään. Lopullinen päätös valtionapukelpoisuudesta tulee elokuun lopussa ja tulemme viestimään asian etenenemisestä SADE ry:n some-tileillä.

Iso kiitos kaikille tuestanne. Olette tärkeitä jokainen yhteisön rakentamisessa ja vahvistamisessa <3

SADE ry

Thank you to everyone who gave their support to extend SADE ry's state aid eligibility. We received more than a thousand signatures in two weeks.
We have read your texts, which confirm the relevance of SADE ry as a national association. We are sending the rectification claim request to OKM
with signatures and statements to this address. The final decision on state aid eligibility will come at the end of August,
and we will communicate the progress of the matter on SADE ry's social media accounts.

A big thank you to everyone for your support. Each of you is important in building and strengthening the community <3

SADE ry

Johanna Hurme