Adressi Auran Kirkonkulman koulun säilyttämiseksi

Auran kunta on käynnistänyt kouluverkkoselvityksen säästöjen aikaansaamiseksi. Selvityksen yhtenä vaihtoehtona on Kirkonkulman koulun lakkauttaminen ja oppilaiden siirtyminen yhtenäiskouluun.

Kirkonkulman koulun vanhempainkerho on toimittanut sivistyslautakunnalle vetoomuksen/yhteistyöehdotuksen koulun säilyttämiseksi ja Kirkonkylän elinvoimaisuuden lisäämiseksi. Tämä adressi toimii tukena vanhempien vetoomukselle.

Me allekirjoittaneet vetoamme Auran kunnan päättäjiin, jotta he näkisivät pienemmän koulun säästökohteen sijasta mahdollisuutena. Vetoamme päättäjiin, jotta heillä olisi rohkeutta uida vastavirtaan ja leikkaamisen sijaan panostaa Kirkonkulman kouluyksikköön ja käyttää sitä mahdollisuutena erottua muista kunnista lapsiin ja koulutukseen panostavana kuntana.

Me allekirjoittaneet uskomme, että sijoittaminen Kirkonkulman kouluun tässä vaiheessa, tuo lakkauttamista suuremmat säästöt tulevaisuudessa.

Screenshot_20200929-221154.png

Auran Kirkonkulman koulun vanhempainkerho    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Auran Kirkonkulman koulun vanhempainkerho voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…