Adressi Kemijärvi Soi -festivaalin järjestämiseksi

Tapahtumajärjestäjä RH Entertainment Oy ilmoitti 24.6.2021 peruvansa heinäkuulle 2021 suunnitellun Kemijärvi Soi -kaupunkifestivaalin heikosti käyneen ennakkolipunmyynnin takia. Tämä adressi on niille, jotka haluavat osoittaa kiinnostuksensa festivaalia kohtaan sekä innokkuutensa festivaalille saapumisesta, jos tapahtuma vielä päätetään järjestää ja (ennakko)lipunmyynti vielä avata. Kemijärvi Soi -tapahtumalla on valtava merkitys kaupunkimme kulttuurielämälle, ja etenkin raskaan koronavuoden jälkeen festivaalin järjestäminen olisi entistäkin tärkeämpää Kemijärvelle sekä koko Itä-Lapille.

Tapahtuman ennakkolippujen markkinointi oli tehty matalalla profiililla, ja useilla festarikävijöillä se oli mennyt ohi kokonaan - osasyynä lienee sekin, että ko. festivaalin keski-ikä on tavallisesti ollut kaukana diginatiivien iästä. Käsityksemme onkin, että jos ihmisten tiedossa olisi ollut mahdollisuus tapahtuman perumisesta vielä tällä aikataululla, olisi ennakkolippujen myynti ollut varmasti huomattavasti vilkkaampaa. Tyypillistä kesällä Kemijärvellä järjestettävälle festivaalille on ollut myös, että valtaosa lipuista ostetaan vasta ovelta: potentiaaliset lipun ostajat ovat todennäköisesti olleet käsityksessä, että lipun oston olisi voinut huoletta jättää viime hetkille tänäkin kesänä. Monille festarikävijöille festivaalin peruminen tuli täytenä yllätyksenä, vaikka tapahtumaan osallistumista oli suunniteltu jo kuukausia etukäteen.

Pelastetaan Kemijärvi Soi -festivaali - allekirjoita adressi ja jaa se kaikille, joiden tiesit olevan tulossa festivaalille!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Alisa Raike voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…