Adressi polttoaineveronkorotuksia vastaan

2322CACF-B32E-404F-B984-DD7731627D34.pngTällä adressilla vaadimme hallitusta perumaan 1.8.2020 voimaan astuneen polttoaineveronkorotuksen, sekä polttoaineveronkorotusten jäädyttämistä niin pitkäksi aikaa, että korotukset ovat samalla tasolla kuluttajahintaindeksin kanssa 1.1.2011 tasosta laskettuna.

1.8.2020 voimaan astunutta polttoaineveronkorotusta on perusteltu tarpeellisena indeksikorotuksena, että polttoaineverotus pysyisi kuluttajahintojen nousun mukana.

Tuolta pohjalta polttoaineveronkorotus oli perusteeton ja se tulee peruuttaa. Meidän perustelumme tarpeettomuudelle ilmenee seuraavasta kuluttajahintaindeksin ja valmisteverojen nousun vertailusta.

TARKASTELUJAKSOLLA 1.1.2011 - 1.8.2020:

Kuluttajahintaindeksi on noussut +11%

Bensiinin valmisteverot on noussut +22,48%

Dieselin valmisteverot on noussut +64,99%

Tämä adressi luovutetaan päättäjille 28.11.2020 klo 16-17.30 järjestettävän Torviprotesti 2.0 mielenosoituksen yhteydessä Helsingissä.

Mielenosoitukset ja tämä adressi on luotu tehostamaan toinen toisiaan, joten ilmoittauduthan adressin allekirjoittamisen lisäksi myös mukaan mielenosoitukseen.

Torviprotesti 2.0 järjestetään samanaikaisesti sekä Helsingissä, että Oulussa.

OULU:

HELSINKI:

Mielenosoitusten järjestäjänä toimii STOP! Autoilijoiden kuritukselle! -ryhmä.

Liitythän myös ryhmään seuraavasta linkistä:

Tomi Piminäinen, STOP! Autoilijoiden kuritukselle!    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tomi Piminäinen, STOP! Autoilijoiden kuritukselle! voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…