Anne Berner erotettava ministerinvirasta

Keskustapuolueen jäsen, liikenneministeri Anne Berner on erotettava nykyisestä virastaan toimivan joukkoliikenteen säilyttämiseksi. Ministeri Berner toimillaan aikoo hankaloittaa työmatkalaisten matkantekoa, kun VR:n juna-asemia lakkautetaan ja vuoroja vähennetään.  Autottomien työmatkat hidastuvat vuoroja vähennettäessä ja juna-asemia lakkautettaessa. Suomessa on pitkät välimatkat. Töissäkävijä myöhästyy töistä ja saa esimieheltä negatiivisia huomautuksia työntekijän voimatta asialle itse mitään. Hinnat nousevat ja täytyy muuttaa lähemmäksi kaupungin keskustaa. Helsingin joukkoliikenteen yksityistäminen olisi huolestuttava suunnitelma, sillä HSL:n lakkauttamisen jälkeen hintojen asettaminen siirtyisi pienemmille joukkoliikenneyrityksille, joten eri bussilinjoilla pääkaupunkiseudulla tulisi olemaan eri hinnat, kuin aikaisemmin yhtenäishintaiselle kaupungin sisäiselle kertalipulle.

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Saat sähköpostiviestissä linkin vahvistaaksesi allekirjoituksesi. Tarkasta sähköpostisi (myös roskapostikansio).
Tulisiko bensaveroa laskea?