Turkistarhaus kiellettävä!

Kommentoitu viesti

yön yksinäinen
Vieras

#237 HALOO

16.02.2011 21:21

Täytyy muistaa se että miks ihmiset ylipäätään tekee yhtään mitään tässä nyky yhteiskunnassa ja se on se että suurin osahan meistä haluaa kääriä mahdollisimman paljon rahaa itselleen, usein välittämättä miten sen käärii, ei kaikki, mutta suurin osa joka tapauksessa. Joten kyllä musta tuntuu siltä että, niin kauan kuin meillä ihmisillä on rahaa tai mikä tahansa muu vastaava pyörittämässä tätä meidän maailmaa, niin nää tapaukset ei tuu ikinä loppumaan, (eläinrääkkäykset) koska en jaksa uskoa että nää turkistarhaajat on ihan läpeensä pahoja pikku hitlereitä jotka nauttii siitä että nämä viattomat eläimet kärsii niiden pikku häkeissä...toivon ainakin ettei ne oo, ehkä ne on who knows. Vaan ne yksinkertaisesti haluaa päästä halvemmalla syystä tai toisesta, en ite kylläkään voi käsittää, miten ne kehtaa tehdä tuommoista työtä, kai se on se raha mikä näitäkin ihmisiä ohjaa. En jaksa käsittää miten nekin ihmiset jotka näitä turkiksia käyttää niin ei pode minkäänlaista pahaa omaatuntoa, vaan sanovat vaan että kun ne turkit lämmittää mua NIIN kivasti, tai että ei ne luonnosakaan paljoa paremmin pärjäis, ehkä ei mutta kyllä ne vaan sinne luontoon kuuluu eikä minnekkään häkkeihin ihmisten iloks... ois niitä sellaisiakin vaatteita nykyään saatavila ettei teidän rikkaiden ja turhamisten idiootien takia viattomien luontokappaleiden soisi kärsivän noin pahasti. Nyt eletään sentään nykyajan suomessa eikä missään helvetin afganistanissa missä eletään yhä kuin jossakin keskiajalla. En tiedä meneekö tää viesti ikinä millekkään sellaiselle taholle joka saisi jotain parannusta tähän ongelmaan, mutta kun näin tänään ton 45 minuuttia niin oli pakko sanoo jotain.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#240 Re: HALOO

2011-02-16 21:59:38

#237: yön yksinäinen - HALOO

Mutta natsit ja etenkin itse hitleri oli nimen omaan eläin suojelia ja siihen aikaa jos saksassa kohteli eläintä huonosti sai ankaran rangaistuksen jonka natsit itse päättivät eli natsit olivat edelläkäviöitä eläinsuojelussa.

kyllävain sai tappaa muutaman miljoonan juutalaisia mutta ei eläimiä!