Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Niina Saxlund

#6796 Sairasta on vain PELKO

06.04.2013 10:10

Uskonnollisuus/spirituaalisuus ei mitenkään sulje pois homoliittoja!
Moni spirituaalinen ihminen kokee esim että ihmisessä on kaksi puolta, maskuliininen ja feminiininen, sisällään olevien voimien miehisen ja naisisen. Toisekseen moni ihminen uskoo myös sielun uudelleensyntymiseen eri kehoissa, välillä miehenä ja välillä naisena. Ja nämä entiset elämät vaikuttavat jälleensyntymiseemme ja omaan "karmaamme". Siksi esim tällaiseen elämänkatsomukseen nojaava ihminen pitää miestä ja naista ihan samanlaisena ja tasa-arvoisena. Uskonto on kuitenkin eri asia kuin henkisyys ja spirituaalisuus. Uskonto on sokeaa uskoa joka perustuu vain muiden opetuksiin ja uskomuksiin, spirituaalisuus on omakohtaista KOKEMUSTA ja, filosofiaa ja näkemistä suoraan ja välittömästi.

Haluatteko te pimittää lapsiltanne kaiken sen tiedon PELON vallassa että "kahden sukupuoleltaan samanlaisen välinen suhde ei ole samanarvoinen kuin kahden heteroseksuaalin".

Toiset ihmiset saattavat jopa kokea sisällään asuvan naisen vaikka onkin miehen kehossa ja toiste päin.

Koska tällaisissa keskusteluissa aina huomaa niitä idiootteja huutelijoita jotka rupeavat henkilökohtaisesti solvaamaan ja epäilemään kirjoittajan taustamotiiveja, voin kertoa. Olen heteroseksuaalisessa suhteessa miehen kanssa. Mutta koen syvää myötätuntoa heitä kohtaan jotka kaipaavat keskellä tätä hulluutta jonkinlaista tasa-arvoa.

Vastaukset

veritas

#6924 Re: Sairasta on vain PELKO

2013-04-06 14:22:32

#6796: Niina Saxlund - Sairasta on vain PELKO 

Niina, et ilmeisesti tunne Jeesusta omakohtaisesti kommentistasi päätellen. Minulla on 27 v. KOKEMUS siitä että Hän on todellinen Persoona. Olen kokenut kuinka Hän on puhunut minulle sisäisesti, tai puhunut minun kauttani muille. Enkä väitä että kokemukseni olisi mitenkään ainutlaatuinen, muutkin Jeesukseen uskovat ovat kokeneet samaa.

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että henkien maailmassa myös petokset ovat mahdollisia? Sinulle voidaan valehdella sillä Raamattu varoittaa että paholainen teeskentelee olevansa valkeuden enkeli : 2.Korinttolaiskirje 11.luku, jae 14: "Eikä ihme; sillä itse saa.tana tekeytyy valkeuden enkeliksi." 

Jälleensyntyminen ei ole totta, sillä me kaikki menemme tuomiolle Jumalan eteen. Näin vakuuttaa Hebrealaiskirjeen 9.luvun jae 27: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio."