Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jeesuksen oma (Jeesuksen opetuslapsi, Pyhän Hengen ohjauksessa)

#6805 Teräsmummolle

06.04.2013 10:29

#6721: Teräsmummo - Kyllä tämäkin adressi vaikuttaa, kun ....

Olet ihan oikeassa! Rukous voi paljon! Ketään ei voi pakottaa uskomaan, jos ihminen itse ei sitä halua.  Itse rukoilen joka päivä mm Suomen ja Israelin puolesta ja nyt myös tämän asian puolesta.  Olen yrittänyt heitellä pieniä siemeniä, jos niistä kasvaisi jotain hedelmiäkin.  Siinä sivussa olen antanut vinkkejä niistä asioista, mitä olen Herran läsnäolossa käynyt läpi viime vuosina - siitä ajasta, missä eletään - jos siitä olisi jotain hyötyä teillekin, jotka uskotte.  Olen nyt kirjoittanut kaiken, mitä olen halunnut ja siirryn rukoilemaan.  Siunausta Sinulle ja kaikille muillekin uskonsisarille ja -veljille!

 

 

Vastaukset


Vieras

#6810 Re: Teräsmummolle

2013-04-06 10:34:38

#6805: Jeesuksen oma (Jeesuksen opetuslapsi, Pyhän Hengen ohjauksessa) - Teräsmummolle Olet ihan oikeassa! Rukous voi paljon! Ketään ei voi pakottaa uskomaan, jos ihminen itse ei sitä halua.  Itse rukoilen joka päivä mm Suomen ja Israelin puolesta ja nyt myös tämän asian puolesta.

 

Miksi ja missä mielessä rukoilet "mm Suomen ja Israelin puolesta". Miksi juuri näiden kansallisvaltioiden puolesta? Mitä ruokoilet niille valtioille. Rukoiletko myös Israelin miehittämien laittomien siirokuntien  puolesta?