Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10464 Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

17.04.2013 18:43

#10431: - Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Takulle ei kannata takoa mitään.koska hänelläon  jäänyt koulut kymättä.ainakin kirjoituysasusta selviääkin se.

 

Juu olin inhottava ja henkilökohtaiseen puuttuva, mutta jos mies/nainen nim. taku ei halua, kuten moni muukaan hänen laillaan täällä päästelevä turbosuukristitty haluaa jauhaa sitä samaa, jauhaa saa.

Takulaiset ovat jo käsite sinänsä täällä, että kyseenalaista onnea vaan.

Vastaukset

taku

#10470 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

2013-04-17 18:54:22

#10464: - Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

kirjoitusasujohtuu aspergerista mutta olen kyllä ylioppilas.Oikeinkirjoitus on heikkouteni se on totta.Edelleen toivoisin että ihmiset jotka eivät minua tunne eivät sepittelisi minusta perättömiä juttuja.Myönnän etten ole lääkäri mutta en jaksa uskoa että väite olisi perätön.Kiistätkö muuten sen että  aanus repeää herkemmin ja että verikontaktin syntyminen on anaalissa suurempi riski


Vieras

#10471 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

2013-04-17 18:54:40

#10464: - Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Mikä sinä olet Takua mollaamaan, paremman kirjoitustaidon hän omaa kuin sinä! Anteeksi, mutta oliko sinulla jotain sanottavaakin avioliittolaista?