Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#14154 Re: Re: Re: ERe:

22.05.2013 20:50

#13997: p - Re: Re: ERe:

Onpa jännä kannanotto. Ehkäpä joku päivä sinäkin ihminen ymmärrät perusajatuksen. Olemme kaikki yhtä Luojan lapsina riippumatta uskonnosta tai uskosta. Oletkohan kuinka tarkasti lukenut islamin oppeja lausuaksesi eriyttäviä lausahduksia. Kokeekohan ihminen itsensä tarpeellisemmaksi alistamalla toisinajattelevat. Ihminen itse lajittelee itsensä ja toiset rupusakiksi ei Jumala.

Vastaukset

p.

#14163 Re: Re: Re: Re: ERe:

2013-05-23 05:23:59

#14154: - Re: Re: Re: ERe:

 

 

Rupusakki on kyllä ihan tottakin,  mutta en pidä tätä ollenkaan pahana asiana että Jumalan valtakunta on meille sellaisille avoinna. Se ei leimaa niitä, joiden elämä on kristityissä perheissä kauniisti varjeltunut.

Jeesuksen yhteydessä  velat muuttuvat saataviksi:  lankeemuksista ja syvistä vesistä nousseiden kokemukset ovat usein välttämätön pohja sille nöyryyden sävyttämälle rakkaudelle, jossa hengessä Jeesus omiensa kautta tahtoo lähestyä kaikissa sotkuissa hukassa olevia luotujaan.

Mutta tuntuuko se ihan oikealta mielestäsi,  jos hän sanoo " ole rauhassa siellä likakaivossasi",  niinhän ne muutkin ovat, kyllä minä sinua rakastan.

 


Vieras

#14170 Re: Re: Re: Re: ERe:

2013-05-23 06:15:39

#14154: - Re: Re: Re: ERe:

 

 

Tässähän ei ole mistään alistamisesta kyse.  Kuulun itse samaan ihmisryhmään,  jonka kiusaukset ja harhaanmenot ovat olleet tällä alueella.

Jos tutustut islamiin sen  todellisissa konteksteissa,  niin  siellä voit puhua alistamisesta ja ihmisoikeuksien rikkomisesta. Täällä jälkikristillisessä maailmassa on vielä  aivan toinen tilanne.  Siksi  voisitte luopua totuuden nimessä tuosta  tasa-arvoisuudella peluusta.