Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

Nokkavanimimerkki

#1284 Re: siinä sulle faktaa

27.08.2013 16:22

#6: Erkka Mäkinen - siinä sulle faktaa

Viisihenkinen perhe saa 1277€/kk toimeentulotukea. Samoin saa ihan supisuomalainen perhe. Siis 255,40€/kk/hlö ruokiin, vaatteisiin ja harrastuksiin. Maahanmuuttajaisä ei vaan vietä aikaansa baarissa tai lähikaupan metsän juopotteluringissä, joten rahaa jää muuhunkin kuin keppanaan.

Siis, tuet ovat samat sekä maahanmuuttajille, että kantasuomalaisille. Koko aloite on lapsellisen naurettava.

Vastaukset

harmistunut

#1289 Re: Re: siinä sulle faktaa

2013-08-27 18:40:55

#1284: Nokkavanimimerkki - Re: siinä sulle faktaa

missäs on sen suomalaisen perheen rahoituksella hankkima uusi henkilö auto mikä tällä hetkellä meidän seinätalo naapuri kurdeilla on/ keittiöremontti noin kuukausi sitten tehty sekä kaikki väliovet vaihdettu uusiin? Ihmettelen millä helvetillä tuollainen on mahdollista heillä neljä lasta? Puhuvat omaa kieltään eikä sanakaan suomea. Kerro minulle se? Suomalaisen kaljalla juokseminenkaan ei vaikuta hevon p....a tuohon verrattuna. Kumpikaan niistä ei käy töissä päivät pitkät kikkailevat ja naureskelevat pihalla ja leikkivät lastensa kanssa. Suurin osa suomalaisista ryyppäävät sen takia kun kaikki asiat kaatuu päälle ainut millä pääset siitä eroon on että räpsäytät korkin auki ja huolet häviää. En usko että ne kaikki ryyppäisivät jos heille ostettaisiin kaikki autoista lähtien eikä huolta huomisesta. Ja yksi asia sinulle joka väität muuta tule meille katsomaan jos laitat vastauksen tähän viestiin niin sovitaan vaikka että tulet tänne niin näytän sinulle tämän. Minäkin haluan sinun kustannuksella samat olot kuin he jos se sinun mielestä on ok? Harmittaa itseä kun käyn töissä jatkuvasti eikä minulla ole varaa uuteen autoon vaikka parempi olisi varmasti kun tuo vanha ruosteinen tuossa pihassa. Haluan itse leikkiä ja antaa enemmän aikaa lapsille mutta kun ei. Jos sinunkin silmät aukeaisivat joskus. Enkä sano että he ovat asiansa hoitaneet väärin vaan tarkoitan näitä sinisilmäisiä jotka voisivat herätä pikkuhiljaa todellisuuteen. Itse en ole rasisti enkä maahanmuuttajia vastaan mutta jos tääne tulet niin yritä edes ja näytä laiskoille suomalaisille että me tulemme ja teemme työt kun märehdit nurkassa. Mutta jos tänne tullaan viettämään kissan päiviä niin maksan ennen sen repen kaljat sinne lähikuppilaan verorahoilla ennenkuin elätän onnenonkijoita. kenkää ellei haluta olla maassa maan tavalla jos tääne jää.

 


Vieras

#1349 Re: Re: siinä sulle faktaa

2013-08-30 12:51:46