Haluamme palkkatyötä, emme pakkotyötä!

Kommentoitu viesti


Vieras

#12 ei työ käy

08.01.2014 17:00

Hyvin yleitä on heraksi lukeneiden keskuudessa,ettei kaikki työ kelpaa. Tulisikin passitta työpaikkaa vailla olevat niille aloille missä on työtä, eikä kouluttaa turhiin herrojen virkoihin.

Vastaukset


Vieras

#88 Re: ei työ käy/puhukaa suomea, työ ja osallistava sosiaaliturva ovat eri asioita

2014-01-29 17:27:08

#12: - ei työ käy

silloin pitäisi nämä "osallistavasta" päättäneet tai heille rahaa jakaneet päättäjät passittaa itse työpalveluun, että työttömät pääsevät tienaamaan oikeata rahaa ja arvostusta oikeasta työstä,

miksi työttömiä laitetaan täyttämään kaikenlaisia kyselyjä "yhteistyössä palvelujen kehittämiseksi", kuunnelkaa mitä työttömät itse sanovat ja ajattelevat, siis vuorovaikutuksellisesti,

ei lapsillekaan enää sellaista mustaa kasvatusta saa tuputtaa

ihmisiä ei voi ajan mittaan voi rahallakaan hallita, kuitenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen

sen sijaan että työllistämisrahoja tuhlataan työttömien manipulointiin, pakottamiseen, suostutteluun rahoja tulisi käyttää kaikkien - ensin tietysti syntyperäisten suomalaisten - elämänolojen ja vapauksien parantamiseen, näin myös suomalaisten yritysten palveluille riittäisi kysyntää,

ei muutaman euron pakkotyöllä työttömät juuri syö eikä palveluja käytä, kaikki palvelut eivät sovi kaikille, joten antakaa työttömille rahaa että voivat itse valita elämänsä ja ajatuksensa

miksi työttömille ei järjestetä edes yhteisiä juhlia tarjoiluineen (äänestäminen on toki jokaisen vaalisalaisuus, erilaisilla gallupeilla voidaan manipuloida ihmiset uskomaan yleisen mielipiteen olevan tietynlainen, vaikka gallupin teettäjä osaa tehdä sellaisia kysymyksiä, että voi olla osoittavinaan sillä ihan mitä haluaa) tsemppiä