Pienet pojat äidille takaisin!

Kommentoitu viesti


Vieras

#12 Re: Re: Toinen puoli

07.02.2014 10:05

#11: Tarya - Re: Toinen puoli

Olisi vain kiva kuulla ne sossun perusteet. Kun tähän adressiin halutaan varmaan allekirjoituksia myös henkilöiltä jotka eivät äitiä tunne. Vai onko perusteissa jotain sellaista, jota ei uskalleta kertoa?

 

Vastaukset

Tarya

#22 Re: Re: Re: Toinen puoli

2014-02-07 19:30:16

#12: - Re: Re: Toinen puoli

Olen äidin kanssa puheissa päivittäin. Olen kuunnellut äidin kertomuksia huostaanotosta ja aluksi olin minäkin huuli pyöreänä, miten lapset voi noin vain tulla hakemaan ilman pätevää syytä. en millään uskonut, että tällainen olisi mahdollista. Sossut houkuttelivat Helyä milloin minnekkin antaen aikoja mitä merkillisempiin tutkimuksiin, sanoen Helylle, että saat lapset takaisin.

Hely totteli heitä "hyppäsi niin sanotusti kaivoon" kun hänelle näytettiin porkkaanaa eli lapset. On luonnolista, että rakastava äiti tekee kaikkensa saadakseen lapsensa luokseen takaisin.  Viime joulukuussa Hely pyydettiin psykologin vastaanotolle jossa piti punnita Helyn ja pojan (Matias) kiintymyssuhde, Hely meni.  Paikalla oli sijaisäiti, psykologi ja Hely . poikaa ei näkynyt missään.

Nämä ja monet muut valheet sossuilta ovat aiheuttaneet Helyn lasten poispysymisen äidiltään.

Miksi näitä valheita sitten keksitään, jotta lapset saadaan pidettyä sijoituksessa mikä mahdollistaa tämän sijaisperheen äidin kotona olon omien lapsiensa kanssa (3 omaa), nämä tulothan riittävät mainiosti vaikka perheen elättämiseen.  Siinä perheessä kun isän eli palopäällikön palkka ei riittänyt oman perheen toimeentuloon. niin, on sitä ennenkin tultu vähällä toimeen, vaan ei nyt jos kaveri on sossu.