Konemusiikki kiellettävä

Kommentoitu viesti

Meri Kariluoto
Helsinki

#11 Päivän pelastus

14.07.2008 16:38

Oli päivän pelastus kyseinen adressi. Pidensin taas elämääni hitusen kunnon nauruilla.

Meinaatkos, että räppäreistäkin pitäisi nyt sitten tehdä laitonta, jäihän esim. Snoop Dogg kiinni huumeista ja kuinka paljon hänellä on nuoria faneja. Räppi kulttuurissa muutenkin on ollu jengisotia, tappoja ym...Mitäs niille meinasit tehdä?

Kyllä se niin on, että itse kuuntelen sekä räppiä ja konemusiikkia, mutta terve ihminen ei sen takia ala vetämään huumeita.

Lyön vetoa, että osa esim. klassisen musiikin kuuntelijoita ja tekijöitä käyttää huumeita, hevarit ym..Ei se kuule musiikkia katso. Osa on median syytä, koska konemusiikista monasti kirjoitetaan niin, että jollakin tavalla ne saadaan liitettyä huumeisiin. Itse bileissä käyneenä en kiellä etteikö sieltäKIN löytyisi huumeiden käyttäjiä, mutta kun niitä löytyy nykään joka paikasta.

Kokeilepas kuule itse tehdä menestyvä konemusabiisi. Voin taata, ettet pääse puuta pidemmälle ainakaan itkemättä. Pianon soittaminen on helpompaa.

Vastaukset

Urpo!

#491 Re: Päivän pelastus

2013-03-27 18:38:39

Oon soittanu pianoa 13v ja voin kertoa että se ei todellakaan ole helpompaa :'D

klassista vaan

#574 Re: Päivän pelastus

2016-01-15 15:23:20

#11: Meri Kariluoto - Päivän pelastus 

 Muistan jostain joskus lukeneeni että klassisen musiikin kuuntelijat käyttävät eniten huumeita. :D