Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vala velvoittaa

#28488 Ministerin vala

18.02.2014 17:12

"Minä N:N lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi."

Ko.valassa luvataan toimia kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi, kyllä Suomen kansan parhaaksi toimimista on nimenomaan miehen ja naisen välisen avioliiton ylläpitämistä ja jopa sen edellytysten vahvistamista. Puusilmäinen on tai täysin tarkoitushakuinen, joka tuota ei ymmärrä.

Vastaukset

Vakuutuksen merkitys

#28492 Virkavakuutus

2014-02-18 17:30:30

#28488: vala velvoittaa - Ministerin vala

 

"Minä N. N. lupaan ja vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi."

 

Kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi toimiminen ei tarkoita lainsäädännön uudistamisen jarruttamista, vaan sen uudistamista tarpeen mukaan.

 

 

 


Vieras

#28498 Re: Ministerin vala

2014-02-18 17:58:23

#28488: vala velvoittaa - Ministerin vala

Hyvä Ministeri!

Eduskunta jahkasi taannoin Vammaispalvelulakia vuosikausia ja nyt on nähätävissä sama meiniki lasten, vanhusten ja huono-osaisten asioissa. Myös ympäristöasioissakin olisi pikaisesti tehtävä jotakin. Ihmettelen suuresti, jos tämä tasavertainen avioliittolaki menee läpi. EIKÖ eduskunnalla ole tärkeämpiä ja kiireellisempiä asioita hoidettavana, kuin tällaisen xxx vähemmistön asioia.