kansanedustajien palkan pienennys !!!

Kommentoitu viesti

näinon

#67

26.03.2014 16:32

Joo oon kyllä niin samaa mieltä et mielenosoituksia tollaisista asioista.
Ja ne piiiiipreijät ei siellä mitään niin rankkaa työtä tee että ansaitsisi niin ison palkan, verrattuna rankkoihin rakennus, varasto, asfaltti ym. FYYSISIIN töihin..

Vastaukset

tane

#716 Re:

2015-09-09 07:42:54

#67: näinon -  

 Samaamielt siinä että voisivat myös osallistua tähän säästöihin omasta pörssistään. Mutta uskon kuitenkin että rankkaa työtä tekevät henkisesti ainakin!  Varsinkin tämä kolmikko , he jooutuvat kestämään tätä myllytystä päivät pitkät kun kaikki heitä arvostelee mihin ikinä menevätkään, heidän täytyy edustaa!  Mutta se ei ole syy millekkään jos he tosiaan haluaisivat suomen nousuun on heidän katsottava omaa napaa pidemmälle. Mikään ei kuitenkaan korjaannu sillä että haukumme ja dissaamme heitä ja paasaamme kuinka heidän työ on arvotonta. Tekisitkö itse töitä jos pomosi haukkuisi sinua päivästä toiseen pasga duunariksi?  Tuskinmpa jaksaisit sitä kauan sinäkään. Ihmisiä vain hekin ovat ja saa olla aika lujat hermot että tollasta ryöpytystä jaksaa päivästä toiseen ja ei aina jaksakkaan siitä syntyy huonot päätökset. Eikö olsi aika kaikkien ryhtyä tähän suomen nousuun, meinaan sitä voi tehdä ilman rahaakin, jospa kannustertaisiin edustajia ja oltaisiin enemmän positiviisempia ja auttaisimme kaikki kaikkia ilman rahaa, monesti vain se kannustus auttaa, vähän niinkuin lastakin kannustetaan yrittämään. Koska siihen me ollaan tultu että tämä suomi on isomaa täynnä aikusia lapsia jokka kinastelevat koko ajan, vastuun tunnottomia olemme kaikki silt osin että emme osaa kuin valittaa ja emmekä mekään näe omaa napaa pidemmälle sen kummemmin kuin edustajatkaan. Nyt kun meilt on viety tuttipullo kinuamme sen perään, vaikka hyvin pärjäisimme toistemme tuelle ilmankin sitä. JA MINÄ TOSIAAN TIEDÄN MILTÄ tuntuu kun rahat ei riitä ja tosiaankin tiedän mitä henkinen romahdus on. Olen monet kerrat mennyt itkien nukkumaan ja toivonu parempaa, mutta jos jotakin olen oppinut niin sen että mitään ei saa VALITTAMALLA. Autetaan kaikki toisiamme parhaalla mahdollisella tavalla, eli siis näytämme että oikeasti AIDOSTI välitämme. Ja nämä hyväntekeväisyys hankkeetkin olisi hyviä kierrätetään tavaraa vaihdetaan. Esim. Lasten vaatteita yms. Itselle tarpeettoman voit vaihtaa tai antaa menemään toiselle joka tarvitsee ja toinen voi antaa sulle mitä tarvitset. Unohdetaan se raha vähäksi aikaa oikeesti , nii  monia asioita voi säästää, kun vaihdamme vaatteita se pienikin raha jää ruokaan! Kun ihmiset oikeesti tajuais kierrättää, eikä vaan aika ostaa uusia, ja sitten valitetaan ku  rahat ei riitä kun ostetaan lapsillekki  monen sadan pukuja yms. Kyl me pienelläkin rahalla pärjättäisiin jos vain osaisimme sitä käyttää OIKEESEEN tarpeeseen. Helppoahan se ei oo ja vaivaaki  joutuu näkemään tässä kierrätys prosessissa MUTTA jokasen on antava panoksensa. Enkä todellakaan tue sitä että ovat meiltä pienituloisilta leikanneet , mutta oikeesti MITÄÄN ei tapahdu jos ei itsekkin osallistj jollain tapaa asioita muuttamaan!

 

Ps. Anteeksi avautuminen :D