KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!

Kommentoitu viesti

Huohh

#12 Re: Sisältö?

26.03.2014 17:10

#3: J - Sisältö?

Kansanedustajat tekevät aika paljon muutakin kuin vain istuvat istunnoissa. Noita istuntoja voi myöskin seurata työhuoneesta käsin ja haluaisitko oikeasti, että 200 ihmistä istuu salissa, vaikkei asia heitä koske? Eikö parempi ole, että ovat tekemässä niitä hyödyllisiä asioita?

Aika harva taitaa tajuta pätkääkään mitä kansanedustajat tekevät, sen verran naurettavia kommentteja asiasta aina tulee. Menkääpä tutustumaan joskus.

Vastaukset


Vieras

#84 Re: Re: Sisältö?

2014-03-27 07:42:30

#12: Huohh - Re: Sisältö?

Oletko itse kansanedustaja kun noin jyrkästi puolustat?

 

Kommentit eivät ole naurettavia vaan täyttä totta, palkkaa nostetaan mielin määrin ja mitään ei silti saada aikaan! Esim. tämä kuuluisa Nuorisotakuu, ketä se on palvellut? Työpaikkoja karsitaan koko ajan kovaa vauhtia, eläkeikää nostetaan ja kohta varmasti poistetaan koko eläkejärjestelmä, koitappa tässä sitten saada nuori töihin.. ETTÄ JÄRKEÄ VÄHÄN SINNE ARKADIANMÄELLE !!!!!!

p.e

#93 Re: Re: Sisältö?

2014-03-27 09:09:24

#12: Huohh - Re: Sisältö?

Sanotko että tavalliset kansalaiset, äidit ja isät eivät tarvitse enempää koska he eivät tee mitään??? Mutta te kansanedustajat jotka jo saavat kaikki bussimatkat, junat, taksit ilmaiseksi täytyy saada vielä enemmän kuukausipalkkaa?? Miten kehtaatte tehdä näin?? Miten kehtaatte? Tehän ette tee mitään hyvää Suomen kansaan!!! Tehän olette itse valinnut olla Suomen kansanedustajat, ja saattehan olla "spotlight"issa, mutta vielähän enemmän, koska ette taju että kaikki mitä on rakas ei tarvi olla rikas! Te ootte niin täynnä itsestänne!

siru

#343 Re: Re: Sisältö?

2015-09-03 05:35:44

#12: Huohh - Re: Sisältö? 

 On sangen valitettavaa että ihmiset eivät jaksa (tai pikemminkin halua?) nähdä tätä tosi seikkaa. Moni kansanedustajien työtehtävistä kuten esim. eri valiokunnissa toiminen ei näy mediassa ja ihmisillä yleinen tiedontaso ei riitä tajuamaan sitä. Jo pelkkä eduskuntaan pääsy kansanedustajaksikin vaatii jo paljon erilaisia piirteitä ja toisin kuin ihmisillä on tapana ajatella, kansanedustajat eivät todellakaan ole hyödytön joukko päättäjiä tai se syy miksi Suomella menee huonosti.

 

Itse olen ehdottomasti tätä adressia vastaan.


Vieras

#414 Re: Re: Sisältö?

2015-09-07 16:29:03

#12: Huohh - Re: Sisältö? 

 Kansanedustajien palkka haitari; 15 prosentiariittäis palkkaleikkaus, kohtuuton 25 %

Ärsyyntynyt lähäri

#731 Re: Re: Sisältö?

2015-09-08 19:40:15

#12: Huohh - Re: Sisältö? 

 He saisivat samalla kokeilla vaikka lähihoitajan työtä vaikka pari viikkoa + saada saman palkan kuin me lähihoitajat ni pääsisivät oikeasti miettimään kuinka tärkeää työtä me teemme ja kuinka pieni palkkamme on, nyt varsinkin kun aletaan leikkaamaan sunnuntailisiä yms.  Meillä on sentään ihmisten elämä ja kuolema käsissä. 

---

#1220 Re: Re: Sisältö?

2015-09-09 06:49:28

#12: Huohh - Re: Sisältö? 

 Samoilla linjoilla. Kunnon teksti, niin olisi uskottavampi.