Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#35932 Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

11.06.2014 05:16


Maurice Sklarin sanoma kesäkuussa 2014

Näin sanoo Herra:

”Messiaan morsiamen herätys on alkanut. Tämä tulee olemaan maan päällä ilmaisemani armon suuri loppunäytös. Tämä on salaisuus, jonka olen kätkenyt ja paljastanut vain muutamille palvelijoilleni seurakuntakauden aikana.

Tietäkää, että minä VOITAN aina. Olen antanut lopunajan Elian viitat 1000 profeetalle, jotka minä olen valmistanut ja pitänyt piilossa tähän hetkeen asti.

Katsokaa mitä tulen tekemään. Ihmeitä, parantumisia, kuolleista heräämisiä, halvaantuneiden jalkojen ja käsien kasvamista ja vahvistumista, luovia ihmeitä, jotka tyrmistyttävät maailman, tullaan näkemään televisiossa. Herätykset saavat kokonaiset kaupungit ja alueet uskomaan minuun. Kaikki väenpaljous ei mahdu edes stadioneille. Näiden miesten kautta tulevat ilmestyksen lahjat toimimaan niin tarkasti ja voimakkaasti, että presidentit, kuninkaat ja rikkaat mahtimiehet lankeavat kasvoilleen ja huutavat: ”HERRA, HÄN ON JUMALA!”

Minä murskaan Amerikan ja muiden kansojen jokaisen epäjumalan lopunajan palvelijoideni kautta.

Aika on täyttynyt – lopunajan Elia-profeetat ovat vihdoinkin tulleet.”

Vastaukset


Vieras

#35933

2014-06-11 06:07:55

 

 

 

http://www.kotimaa24.fi/wp-content/plugins/Every/image.php?uuid=4239156f-4e12-4d...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vieras

#35957 Re: Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

2014-06-11 13:40:06

#35932: - Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

 

 

No,  onko tämä Jumalan Hengen mukainen profetia?   

Arvostelkaa!


Vieras

#35967 Re: Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

2014-06-11 14:46:10

#35932: - Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

Olen antanut lopunajan Elian viitat 1000 profeetalle

 

Kannattaako joillekin ukkeleille antaa viittoja, joissa lukee esim. Kiertotie, Kaatopaikka 4 km, Persunperän koulu 13 km ja Lossi joka toinen tunti? Ne papparaisethan saattavat kääntää ne viitat aivan väärään suuntaan.