TURVALLISEN LASTENKODIN LODEN PELASTAMISEKSI ÄÄNEKOSKELLA

Kommentoitu viesti


Vieras

#1

06.09.2011 09:06

Tervehdys Jari ja muut !!
Olisiko mahdollista, että joku haluaa rakentaa siihen Loden paikalle, asunnon, huvilan, tms. Paikka on sopiva, jonkin muun "tärkeämpään" tarkoitukseen. Vai onko purkamisella kiire, mistään syystä. Uskon jos jokin taho kiirehtii purkamista, on jokin toinen taho rakentamassa siihen juuri jotain. Vaikka he kieltäisivät asian. Pienillä paikkakunnilla, tämänkaltaiset asiat ovat helpompi "sopia". Purkupäätökselle pitää löytää pätevä syy, koska talolle on käyttöä.
Parhain terveisin ! Ilkka V T Juutilainen

Vastaukset

Pertti Ahokas

#8 Ei -lakkautuksille"

2011-09-21 10:39:10

Lasten ja nuorten kannalta on tärkeää , että lapsi- ja nuorisokodit säilytetään. Lasku niiden laikkauttamisesta on tulevaisuudessa suurin Meltauksen laten kodin lakkautamissuunitelmaat Rovaniemellä ovat myös lyhyt näköisiä! Säästöntavoittelua lyhytnäköisen säästön ja jopa voiton saavuttamiseksi. Ehdoton ei molempien kotien lakkauttamisella!

 

Fuck you!!!!

#18 Re:

2011-10-07 00:15:36

#1: -

Näytä päätös missä on purkutuomio v i t u n sekopää!!!!!


Vieras

#107 Re:

2012-10-30 20:09:39

#1: -

taslima4love_u@yahoo.com

Hei.
My Name Is Taslima Olin vaikuttunut, kun olen nähnyt profiilisi osoitteessa
www.adressit.com ja teitä sähköpostitse minulle takaisin minun kohtaan, jotta voin lähettää teille kuvan voit tietää kuka olen. uskon, että voimme luoda pitkäaikaisia ​​suhteita sinulle. Lisäksi i kuten teitä vastaamaan minulle kautta minun yksityinen email laatikko (taslima4love_u@yahoo.com). Tämä johtuu siitä, että en tiedä mahdollisuuksia jäljellä foorumi jo pitkään voit vastata minulle sähköpostiini OK. Kiitos, odottaa kuulla sinusta pikimmin.
Taslima.