TURVALLISEN LASTENKODIN LODEN PELASTAMISEKSI ÄÄNEKOSKELLA

carita 40

#101 jeesus elää

03.04.2012 09:46

tapahtukoon herran hyvä tahto

Vieras

#102

12.04.2012 15:36

Loistavaa Jari, jatka samaa linjaa, kanssasi on meitä paljon. -Sepi

Vieras

#103

20.04.2012 16:05

Hyvä asia. Nuoret ovat tärkeitä ja meidän tulee kaikkien tajuta se.

Vieras

#104

26.04.2012 22:07

Hyvän asian puolesta...tereiset täältä Ruotsista!

Rukoilen asian puolesta että Lasten/Nuorten koti saa jäädä pysyästi sinne Äänekoskelle jossa en ole 40 uoteen käynyt mutta Äänekoslella serkkujeni luona olin siinä 10 vuotiaana...kaunis paikka:)

Sinikka Naumanen Kirjailija/Ruotsi ( itse kirjoitan nuorten puolesta paljon täällä ruotsissa!

Vieras

#105 Asia joka on koko ajan vain pahenemassa, eli koteja tarvitaan.

02.05.2012 23:37

Hejsan !!!
Olen itse kahden kodin VD (Toimitusjohtaja, omistaja)Ruotsissa.
Itse olen kasvanut kadulla ja ollut perhekodeissa, joten, tämä työ on lankennut minulle kuin , itsestään selvänä asiana.

Olen nähnyt ja nään että tarve on vain kasvamassa, joten ei muuta kuin työtä, ja työn tekijöitä tarvitaan, jotka ymmärtää työn tärkeyden ja jaksaa panostaa asiaan, vaikka joskus tuntuu, että tuloksia ei näy, mutta jos saa edes auttaa yhtä, ja näkee nuoren/lapsen voivan hyvin siinä on jo paljon " palkkaa " vaikka monilta kuulee, että tätä työtä tehdään vain rahan takia tai toivossa, tottahan jokainen työn tekijä tarvii palkan, siinä missä rakennus alan työntekijä, tai mikä muu tahansa työntekijä.
Ja jos joku luulee että tämä työ on helppoa, voin sanoa että, helpommmallakin voi leipänsä tienata, mutta jos itse on kokenut "kovia" ja jopa joutunut kerjäämään, että on saanut leipä palansa sille päivälle, ymmärtää varmasti että tämä on sydämmen asenteen asia, jonka alle kirjoittanut voi itse todistaa, että puhuu kokemuksesta.
Toivon sydämmestäni että asia menee eteenpäin ja oikeat ihmiset ovat asialla, jonka uskonkin.

Med vänliga hälsningar

Esa Isberg

Vieras

#106

22.05.2012 08:18

Hyvän ja rankan asian puolesta.Heikompia tukien.

Vieras

#107 Re:

30.10.2012 20:09

#1: -

taslima4love_u@yahoo.com

Hei.
My Name Is Taslima Olin vaikuttunut, kun olen nähnyt profiilisi osoitteessa
www.adressit.com ja teitä sähköpostitse minulle takaisin minun kohtaan, jotta voin lähettää teille kuvan voit tietää kuka olen. uskon, että voimme luoda pitkäaikaisia ​​suhteita sinulle. Lisäksi i kuten teitä vastaamaan minulle kautta minun yksityinen email laatikko (taslima4love_u@yahoo.com). Tämä johtuu siitä, että en tiedä mahdollisuuksia jäljellä foorumi jo pitkään voit vastata minulle sähköpostiini OK. Kiitos, odottaa kuulla sinusta pikimmin.
Taslima.

titiin

#108 lastenkoti

09.12.2012 17:18

lastenkodit ovat ehdottomasti tarpeen kaikille lapsille ja nuorille.
titiin

#109 lastenkoti

09.12.2012 17:19

jari hämäläinen tekee puhtaasta sydämestään tätä työtä ja olen ylpeä hänen saavutuksistaan.

Vieras

#110

12.12.2012 05:06

Lapset tarvitsevat turvallisuutta!