Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Kommentoitu viesti

Riihimäkeläinen

#1576 Re: Re: Älkää antako huijata itseänne nyyhkytarinalla

06.06.2016 12:33

#1547: Valveilla ollaan - Re: Älkää antako huijata itseänne nyyhkytarinalla 

 Kiitos kommentistasi.

En asu lähelläkään kyseistä perhettä. En tunne heitä millään tapaa. Kerroin vain asioita jotka on julkaistu uutisissa. En vihaa heitä mitenkään. Tosiasiassa olen sitä mieltä että ulkomaalaiset ovat tervetulleita suomeen, mikäli tarkoituksena on tulla työskentelemään, opiskelmaan tai on tarvetta turvapaikalle. Suomi on hyvä ja turvallinen maa, meillä on paljon tilaa. Mutta toivoisin että tänne ei tultaisi vain koska täällä saa rahaa tekemättä mitään ja koska täällä on lepsut lait.

Haluaisin esittää kysymyksen, että miten mielestäsi olen kommentoinnissani halunnut pahaa tälle kyseiselle irakilais perheelle?

Halusin vain tuoda esiin faktat joita ei juuri kukaan halua itse etsiä esiin, koska ovat liian suuren tunne kuohun vallassa. Otettuaan ensin itse selvää faktoista, allekirjoittakoot sitten adressin, jos siltä vielä tuntuu. Mutta jos allekirjoittaa adressin sen perusteella mitä luki Ilta sanomista, tai Hesarista, niin silloin on viety kuin pässiä narussa. Mielestäni on surullista kuinka tehdään päätöksiä selvittämättä tosiasioita. Surullista on myös se kuinka media mässäilee uutisilla, kertomatta kuitenkaan faktoja uutisen takana. Ei tuommoinen käytös ole medialta mitään uutisointia, se on puhdasta propagandaa.

Mitä tulee sinun henkilökohtaiseen allekirjoitukseen, niin se on sinun henkilökohtainen valintasi. Ainakin olit saanut tiedon taustoista. Tosin hiukan epäilen, että tunnekuohusi valloissa taisit lukea kommenttini hiukan "ohi".

Kuten sanottua, muistutin kommentissani myös siitä että kyseisellä irakilais pariskunnalla olisi ollut, ja on edelleen,  myös mahdollisuus toimia lain kirjaimen mukaan.

Vastaukset


Vieras

#1596 Re: Re: Re: Älkää antako huijata itseänne nyyhkytarinalla

2016-06-06 13:00:30

#1576: Riihimäkeläinen - Re: Re: Älkää antako huijata itseänne nyyhkytarinalla 

 Kiitos. Yksi asiallisimmista kommenteista. 

Hienoa että on vielä maalaisjärkeä jäljellä.


Vieras

#1657 Re: Re: Re: Älkää antako huijata itseänne nyyhkytarinalla

2016-06-06 14:32:10

#1576: Riihimäkeläinen - Re: Re: Älkää antako huijata itseänne nyyhkytarinalla 

 Taidat olla se jo kuuluisaksi tullut riihimäkeläinen "Painu pois"- naapuri, josta Hesarissa kirjoitettiin. Onnea  Riihimäki! En aikaisemmin tiennyt kuinka sivistymättömiä ja raakoja asukkaita siellä on.