Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti


Vieras

#2141

30.08.2010 16:53

Voi voi teitä reppanoita eikö elämää todellakaan ole ilman näitä huumeita? Kun antaa pikkusormen niin se vie koko käden. Sen olen nähnyt jo monen kohdalla. Kylläpä olette typeriä. Ottakaa järki käteen vai joko se on pehmennyt?!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#2175 Re:

2010-09-09 23:23:38

#2141: -

aivan totta puhut pikku sormen antamisesta, tosin asiahan lähtee poikimaan juuri nimenomaan kieltolaista. Mieti nytten itsekkin. Olen käyttänyt itse persoonallisesti käyttänyt erinäisiä vahvoja ahdistus- ja masennuslääkkeitä, kuten xanoreita, opamaxeja, ja voin kertoa, että ne vasta todellisia myrkkyjä ovat, lopetin noin kuukauden käytön jälkeen xanorit, kun tätini puhui kuinka myrkkyä ne paskat ovat, no ei ollut kiva täristä, itkeä ja maata sikiöasennossa seuraavaa paria päivää... Pian tämän jälkee pääsin tutustumaan vanhaan ystävään : kannabikseen, jo yhdet pienet savut poltettuani oloni oli monta kertaa helpottuneempi ja kuten jotkut mainitsivat siitä, että kuinka se vetää toimeettomaksi, vai miten he sen ilmaisivatkaan, niin tottahan sekin on. Mutta kun oikeat lajikkeet löytää ja about oikeat annosmäärät, niin pystyin kyllä hoitamaan kaikki pankki asiat, töissä käydä yms yms yms. Ainoa mitä siitä ongelmia on itselleni kostunut niin on kallis hinta, hallitsemattomat markkinat (ei saa sitä mitä tilaa...) ja lisäksi en haluaisi todellakaan tukea rikollista toimintaa... mutta pakkohan se on, kannabis vain toimii lääkkenä paljon paremmin kuin esimerkiksi xanorit, opamaxit, ketipinorit ynnä muut sellaiset, ja haittavaikutuksia ? Mukava fiilis ;> Käyttänyt olen 8kk joka päiväisesti jja rahaa siihen menee noin 10-20euroa päivässä. Tiedän niin monta tapausta jossa kannabis on toiminut parempana kuin monet lääkkeet, auttanut ihmisiä nousemaan ojasta yms. Eli itse en ainakaan pärjää ilman kyseistä "huumetta" vaikkapa lääkkeksi sitä itse sanoisin. (: