Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

Petri Mäkinen
Adressin tekijä

#17 Re:

05.09.2010 13:00

#13: Eemu Bertling -

Saavat olla työttömiä samoilla ehdoilla kuin suomalaiset.

Suomessa opiskelevat, olkoon suomalaisia tai ulkomaalaisia, tekevät kuitenkin "työtä" hyvinvointi valtion eteen.

Opiskelijat osoittavat opiskelullaan halunsa sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan ja sitä kautta edistää valtion hyvin vointia.

Vastaukset

lor

#1003 Re: Re:

2013-05-02 12:06:58

#17: Petri Mäkinen - Re:

Oletko saanut tietoosi tukien määrän ja minkä kokoiselle perheelle se määrä on annettu ? ja sama vertailun vuoksi, oletko saanut suomalaisen samankokoisen perheen tuet ja menot tietoon jne. jne ?  Itse olen tutkinut ja laskenut "käytettävissä olevilla" tiedoilla, niin maahanmuuttajat eivät saa senttiäkään enempää, kuin samanlainen suomalainen perhe.

Samoilla ehdoillako

#1814 Re: Re:

2013-10-19 18:56:11

#17: Petri Mäkinen - Re:

Ero työttömän suomalaisen ja työttömän mamun välillä on se, vaikka työttömyyskorvaus Kelasta onkin sama, että mamun koko elämä on ilmaista kunnan maksamaa asunnosta alkaen ja siihen päälle mamu saa työttömyyskorvauksen ja sitten sosiaalitoimiston verottoman ns taskurahan, mikä on suurenmpi, kuin hoitoalan naisten nettopalkka.

Näistä mamujen suurista eduista on niin paljon näyttöä eri puolita maata, että täällä on aivan turha väittää jonkun punavihreän mamu-uskovaisen "tutkijan" julkaisuihin vedoten, että mamu muka saa saman kuin suomalainen. Minä esimerkiksi en ole saanut hätätilanteissa koskaan muuta kuin vihaa sosiaalitoimistoista. Lisäksi ovat ottaneet lapseni laittomasti huostaan ja jättäneet heidät heitteille. Näin, koska olen ns hankala ihminen, kun olen yrittänyt pitää oikeuksistani kiinni. Veroja olenmaksanut miljoonia, mutten ole saanut itselleni yhteiskunnalta kuin kiusaamista ja vihaa . Siksi elänkin nyt ulkomailla, missä on mm tosihyvä ilmainen terveydenhoito. Suomessa eläkeikäiset miehet tapetaan tai ainakin yritetään tappaa julkisessa "terveydenhoidossa" Ensimmäiseksi lykätään jokaisen miehen naamaan yliannos varfariinia (Marevan) eli rotanmyrkkyä muka infarktia estämään, mutta todellinen tarkoitus on tappaa sisäiseen verenvuotoon.

Muistakaa, jos teillä on joskus työpaikka ja hyvä asema, niin teidän pitää säästää  joka kuukausi  niin,että teillä on 2 vuoden palkka säästössä pahan päivän varalle, jos vaikka satutte sairastumaan, sillä ette saa sossusta suomalaisena mitään. Ensimmäinen vaatimus on vähimntään 1/2 vuoden tiliotteet, useimmiten vuoden tiliotteet, ja jos olette tienannut joskus yli perusturvan määrän/kk, niin sitä ei saa käyttää, vaan se ylimenevä osa  pitää säästää , ettei sosialitoimiston tarvitse antaa teille mitään. Tämä on aina peruste, ettei suomalaiselle kunnon kansalaiselle tarvitse antaa mitään, kosk on voinut joskus hyvin. "Onhan teillä varaa elämiseen, koska olette ollut töissä ennen työttömyyttä tai sairastumista". Onko mamuilla samat vaatimukset - ei ole!