Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

keijo karkanen
Vieras

#23

11.09.2010 16:29

olen ollut helsingissä töissä, ja mietin olenko ulkomailla.  vardinkin yö duunissa kun käy huoltarilla kahvilla, tuntuu siltä että eihän meidänkään kannata valvoa öitä kun somalit, mustilaiset neekerit ym.pitkänäpit syö ne.

Vastaukset


Vieras

#1121 Re:

2013-08-20 20:54:15

#23: keijo karkanen -

Hei .. älä tee töitä! ole työtön ja hae sossulta rahaa ja elä niillä rahoilla  ja kela maksaa asumituen.

kukaa ei pakota sinua tekemään töitä!  Kansalaisten ei tarvitse tehdä töitä  kukaa ei pakota!  Maahanmuutajilla on niin hyvä tukiverkosto  he auttavat toinen toisian rahallisesti ,eivät jätä ketään pulaan. me suomaliset Helvetti on vaikee saada 5€, siitäkin joutuu maksaa takaisin parissa päivässä!

Kyse on siitä suomalisilla ei ole tukiverkosto  suomessa ei ole MITÄÄN kultturia  nämä kaksi asiaa suomalisilla on niin huono rahallisesti ja henkiisesti... itse olen Suomalaienen  elän pienellä palkalla , mutta minulla on paljon ulkomaalaisia jotaka auttava Rahallisesti , omat vanhemmat eivät ANNA raha jos on huonotilanne. Olen ylpeä itsestäni  ,olen oppinut kunniottamaa ja olla tuomitematta toisiaan..  Toi adressi on  aivan turhaa ..  mistä me voidaan tietää onko maahanmuuttajilla rahallisesti hyvin? ...