Kommentoitu viesti

sarianna

#43 Re:

25.01.2018 17:42

 

#41: -  

meidät pakotetaan hakemaan kouluihin ja kun koulutaudumme siihen missä olemme hyviä e tueta vaan uhkaillaan ja kiristetään, ei anneta töitä eikä apurahaa, hullut laittaa taiteilijoiden koulutukseen satoja tuhansia per henkilö ja sitten ei annta tehdä töitä eikä tueta millään tavalla, sellaiset hullut voi laittaa sairaalaan jotka tuvat nykyistä järjestelmää kultturin tuotannosta jossa pakotetaan opiskelemaan ja sen jäkeen aletaan potkimaan päähän, sairasta sakkia. galleriatkin pyörivät teidän verorahoilla, toisin on muualalla maailmassa jossa ei ole nationalisti sosialisteja päätämässä meidän asioista, siellä voi tehdä töitä ja se pärjää jonka työt myvät eivät ne joille annetaan rahaajostain valtion virastosta jonkun viranomaisen päätöksellä. työttömyysturvaan voi tehdä ammatti taiteilijoille osion niin että he voivat työskenellä ilman työttömysturvan verotusta verorajaan saakka.
Yksinkertaista, taiteilijat eivät ole yrittäjiä eikä Te- toimisto anna työskenellä työttömyysturvalla, jos myy taidettaan tai saa työstä rahaa niin katsotaan että on yrittäjä vaikka ei olekkaan verotuksellisesti, selainen on ihan oikeasti mielisairasta. Taitelijoille ei anneta mitään mahdollisutta menestyä, aloittaa pienestä kuten vaikka parturi tai sähkömies saa rahaa.

Vastaukset


Vieras

#45 Re: Re:

2018-02-27 23:40:11

#43: sarianna - Re:  

Tämä on erittäin totta! Olet asian ytimessä!! Puhu asiasta somessa rohkeasti, et ole ainut joka noin ajattelee. Hienoa että kirjoitit sen sanoiksi, olen täysin samaa mieltä. Olen kroonisesti sairastunut taiteilija joka haluaisi töihin mutta en fyysisesti siihen kykene eikä kukaan ota työkyvytöntä töihin jolla on kaksi raamatullista erikoislääkärien lausuntoja terveydentilastaan.. En pääse työkyv. eläkkeelle vaikka minulla on jo 6 vaikeahkoa diagnoosia. Olen samassa kuopassa työttömien kanssa, ja saan työttömyyskorvausta, josta kohta leikataan sillä en VOI OSALLISTUA TYÖKYVYTTÖMÄNÄ AKTIIVIMALLIIN, mutta minun olisi pakko etsiä orjahommia, joissa kävisin kääntymässä parin päivän ajan jotta saisin pitää tukeni. Tämä on v*ttu sairasta.

Meidän oikeisto-kapitalistinen riistohallitus köyhdyttää, riuduttaa ja kurjuuttaa kansaa minkä kerkeää ja rahaa tulee. Paljon. Keski-luokka joka luulee olevansa eliittiä, ja vielä äänestää niin, huomaa kohta olevansa myös köhyys kuopassa. #hallitusalas