VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Pohjanmaa

#2304 Salli mun nauraa

20.02.2012 19:33

HAHAHAAHAHAAAA!!!!!!!!!!

Ei voi kun nauraa... Toinen pitää pedoista ja kertoo hirvien olevan vaarallisia... Meilläpäin hirvet pakkaavat ihmisten tonteille ja autolla ajaessa jäävät viereen seisoskelemaan kun on susia lähistöllä. Tietävät, että peto on aina peto. Jostain kumman syystä sitä historiakin kertoo paholaisesta petona ja pedon merkeistä yms..... Ei vaan tahdo kansa ymmärtää mistä tässä on kyse.

Cannabis huumemies kertoo vihaavansa peuraa.... Se kertookin 100% hänen luonnonsuojeluluonteensa.... Peurat, kauriit, hirvet ja linnut on kasvissyöjiä ja niitä luonnon viattomia poloisia. Eivät tee kellekään pahaa. Niitä tulisi OIKEAN luonnonsuojelijan suojella.

Mitä tulee hirvikantaan ja sen rajoittamiseen, niin minusta on oikein hyvä malli kokeilla tätä, että metsästäjät eivät enää metsästä hirviä... Jo alkaisi ääni muuttua kellossa, kun hirvet pakkautuisivat ihmisten pihoihin ylisuurta susikantaa karkuun. Samoin tulisivat moottoriteiden ja valtateiden viereen autojen äänen perässä susia karkuun. Se on näet niin, että sutta pakoon hirvi tulee vaikka ihmisen syliin. Susi on röyhkeä, häikäilemätön ja peloton (nykypäivänä).
-No, sehän tietäisi taas rutkasti lisää hirvikolareita ja vahinkoja metsätaloudelle.... Eipä siinä mitään, suojellaan vaan susia, me kyllä lopetamme koirametsästyksen, mutta siitä pari vuotta, niin voi olla vähän turha pyydellä meitä koiramiehiä vähentämään "ongelmayksilöitä" (joita koko h.....in kanta oikeasti on).

Vastaukset

luonnon viaton pölöinen

#2317 Re: Salli mun nauraa

2012-02-21 01:09:52

#2304: Pohjanmaa - Salli mun nauraa

Sinä olet pohjanmaan ukko tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Perustelisin miksi,mutta se olisi turhaa,et tajuaisi siitä mitään,niinkuin et luonnostakaan,etkä ravintoketjusta,etkä petoeläinten merkityksestä. Niin kauan kun olet luonnosta noin tietämätön,älä pidä turhaa mölyä itsestäsi.