Lasten seksuaalisille hyväksikäyttäjille kovemmat tuomiot

Kommentoitu viesti


Vieras

#17

14.03.2012 20:23

todellakin kovemmat tuomiot. ja yhdyn edellisiin, se on koko elämä pilalla ja voin sen ihan kokemuksesta sanoa. se on asia jota ei koskaan voi unohtaa, sitä kantaa aina mukanaan. ja mies, joka minun elämäni pilasi, ei saanut mitään rangaistusta.. en uskaltanut kertoa. nyt kun tästä on monta vuotta mieleni tekisi ottaa asia esille, jotta hän saisi sen mitä ansaitsee mutta empä voi sille enään mitään. ainut mitä voin tehdä on yrittää auttaa muita jotka ovat saman kokeneet tai kaikista paras olisi enneltaehkäistä näitä. suomen laki on suorastaan suolesta näissä asioissa. tiukennetaan jotain helvetin tupakkalakia ja annetaan raiskareiden rällästää. ja millähän perusteella suomi on hyvinvointi valtio ?
minun suora mielipide sopivasta rankaisusta on myöskin sellainen mikä ei olisi niinkään lain mukainen.. joko vehkeet irti tai henki pois. :) terveisiä penalle

Vastaukset

Pasi Pöllänen
Adressin tekijä

#18 Re:

2012-03-14 21:43:56

#17: -  

 Kiitän kommentista ja siitä että uskalsit kertoa että olet joutunut hyväksikäytön uhriksi :(  Sitä ei varmasti unohda koskaan. Ei seksuaalisesta hyväksikäytöstä saa selvitä ehdollisella tuomiolla. Ei se ole mikään rangaistus. Koskaan ei ole liian myöhästä kertoa asiasta, vaatii todella paljon rohkeutta tehdä ilmoitus. Monet nuoret eivät uskalla kertoa joutuneensa hyväksikäytön uhriksi, mutta onneksi kuitenkin tällä hetkellä tapauksia tulee ilmi enemmän kuin aiemmin ja tekijöitä saadaan kiinni. Hyväksikäyttäjällä on valitettavasti aina enemmän kuin yksi uhri ja jatkavat niin kauan kunnes jäävät kiinni. Aika usein kuitenkin selviävät ehdollisella ja homma jatkuu taas uudelleen. Sitä en henkilökohtaisesti ymmärrä. Linnaan tai pakkohoitoon. Se mitä todella ajattelen ja mitä heille pitäisi oikeesti tehdä en julkisesti voi kertoa. Toivotan sulle jaksamista ja voimia elämässä eteenpäin. Itse taistelen tämän asian puolesta niin kauan kuin tarvitsee.