Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti


Vieras

#3523

17.04.2012 17:05

Olen todella masentunut ja vainoharhainen mutta kannabiksen pössyttley auttaa jaksamaan, muuten varmaan tekisin itsemurhan kun mutsikin on niin skitso!

Vastaukset


Vieras

#3524 Re:

2012-04-18 14:14:03

#3523: -

Kannattais käydä puhumassa jollekkin psykiatrille ja sitä kautta löytää ratkasu tohon sun masenteluun ja vainoharhasuuteen...

Mikä tahansa päihde käytettynä tämänkaltaisiin ongelmiin voi olla vaarallista, koska saatat addiktoitua tai pahemmassa tapauksessa pahentaa ongelmiasi.  Onhan se totta että kannabis auttaa masennukseen, mutta tätä pitäisi tutkia enemmän että mitä kannabista ja kuinka paljon pitäisi käyttää masennuksen hoidossa.

Monet sativat lisäävät vainoharhaisuutta mutta piristävät kun taas indicat hillitsevät vainoharhaisuutta  mutta pistävät jumittamaan (vähä energiseksi).

Jos nyt kuitenkin aiot kannabista käyttää lääkkeenä niin opiskele ihmeessä kunnolla muiden maiden kannabislääkinnästä ennen kuin käytät sitä itselääkinnässä... suomessa kun ei ole paljoon mitään tietoa kannabiksen lääkinnällisistä ominaisuuksista. Kaiken lisäksi suomen kaduilta saatavat lajikkeet ovat yleensä sellasia jotka on suunniteltu päihde käyttöön... lääkelajikkeet ovat sitten erikseen ja näitä ei paljoon kaduilta saa.


Tarkoitus ei ollut mitenkään päteä mutta ole varovainen....  yleensä puhuminen selvinpäin jonkun kanssa on paras keino löytää ratkaisu omiin ongelmiin.

Päihteet voivat tuoda aluksi helpotusta ongelmiin mutta loppujen lopuksi se päihteen käyttö voi vain kasata niitä ongelmia "maton alle" .

ps. jos jäät kiinni kannabiksen käytöstä ja sinut leimataan narkkariksi ja sinua aletaan kytätä ettää käytätkö vielä niin silloin voi alkaa masentamaan vielä enemmän.....    mielenterveys ongelmista ei pääse eroon vain nappeja syömällä tai jointtia pössyttelemällä ne pitää ratkaista itse oman pään sisällä. masennus lääkkeetkin on tarkoitettu siihen että ne jillitsevät oireita mutta eivät paranna itse "tautia".