Emme äänestä aborttia kannattavia

Kommentoitu viesti

Inhimillisyyttä puolustava

#8 Abortin vastustajat ovat tekopyhiä!

20.12.2010 23:27

On se niin helppoa vastustaa aborttia, kun se ei mitenkään kosketa näitä vastustajia!

Nämä vastustajat eivät ole missään yhteyksissä todistaneet tehneensä mitään hyödyllistä niiden onnettomien olosuhteiden keskelle syntyneiden lasten tai näiden äitien elämän parantamisen eteen, etten itse vastaavassa tilantessa kehtaisi esittää mitään vaatimuksia koskien täysin ulkopuolisten ihmisten elämää.

Abortin sallimisessa on kyse nimenomaan inhimillisyydestä, armosta ja välittämisestä, joita ominaisuuksia ei näissä abortin vastaisissa nooteissa juuri näy.

Ymmärrän jos joku kieltäytyy tekemästä itse aborttia, mutta en ymmärrä mitä oikeutta jollain täysin ulkopuolisella on puuttua asiaan.

Niissä maissa, joissa abortti on kielletty, tehdään itse asiassa enemmän abortteja kuin niissä, joissa se on sallittu, kiitos näiden kaksinaismoralististen kiihkouskovaisten. Siis mukaan lukien laittomat abortit, joissa muuten kuolee tai vammautuu synnytyskyvyttömiksi suuri joukko naisia.

Vastaukset

älä nyt!

#10 Re: Abortin vastustajat ovat tekopyhiä!

2010-12-21 20:58:07

#8: Inhimillisyyttä puolustava - Abortin vastustajat ovat tekopyhiä! 

Ei ole totta, että niissä maissa, jossa on kielletty tehdään enemmän aborttia. Itseasiassa, missä tehdään enitten on USAssa, Venäjällä ja Kiinassa (myös per capita).

ÄLÄ VALEHDELE!

Mistä tiedät, ettei kosketa meitä? Mistä tiedät ettei minulla ole 2 vammaista lasta? Mistä tiedät, etten ole tehnyt aborttia vaikka olisin voinut?

Antakaa armoa

#11 Abortti on tappamista

2010-12-21 21:50:00

#8: Inhimillisyyttä puolustava - Abortin vastustajat ovat tekopyhiä! 

Abortissa ei ole mitään ihmisyyttä kunnioittavaa, ei mitään armoa, ei mitään välittämistä.

Olen kiitollinen, että minun äitini ei tappanut minua, vaan antoi minun elää, vaikka olosuhteet eivät aina ole olleet helpot.