Valtionuskonto

Kommentoitu viesti

Tommi Salenius
Tuusula

#5

29.07.2007 12:48

Kristinusko on aina ollut tällaisten raha-ahneiden ihmisten tulonlähde keskiajalta alkaen, ja on vieläkin! Meidän pitää maksaa että "uskomme" johonkin sellaiseen, mikä kukaan ei ole pystynyt todistamaan olevan olemassa!

Miettikääpä miten rauhallista olisi jos maailmassa EI olisi yhtään minkäänlaista uskontoa. Kaikki olisi rauhallista, ihmiset eläisivät sovussa luonnon kanssa ja jokaisella olisi ennen kaikkea vapaus elää omalla tavallaan. Santtu Karjalainen, et ole hippi, vaan ihminen joka haluaa ajatella! Minullekin on valitettavasti uskontoa taottu kalloon ennen kuin sain tietää etten kuulu kirkkoon, ja sen verran raamattua minulle ollaan luettu että olen saanut kuvan sen olevan kahle, jota on raahatta mukana ja noudattaa käskyjä, kuin pääsylippu "rajan tuolle puolen".

Valitettavasti kristinusko tuhosi itsensä jo ristiretkien aikana. Nyt meillä on sodat, "sivistystä" joka on saanut aikaan tehotuotannon, raha, ilmastonmuutos ja ennen kaikkea jatkuva pelko että joku käy kimppuun.

Itse en luota mihinkään uskontoon ja siksi allekirjoitan tämän!!

Vastaukset


Anonyymi

#8 Re: Okei, osa on totta, mutta suurin osa ihan puppua ja täydellistä kuvitelmaa.

2011-04-25 02:09:19