Rovaniemen kaupungin koululaisten loma-ajat

Kommentoitu viesti

Nyt joku roti..

#23 Re: ...

05.12.2012 21:54

#18: v¤¤¤¤ - ...

Huomaa, että on "stadilainen" ääliö taas asialla todellakin.Ensinnäkään, sillä ei ole mitään tekoa minkään kanssa onko maailmassa suurempiakin ongelmia kuin loma-ajat.Miten ne suuremmat ongelmat ratkeavat sillä, jos näitä pienempiä ongelmia ei ratkottaisi?

Ja mihin edes perustat nuo väitteet, että Lapissa ei kohta enää asu ketään? Itse en ainakaan todellakaan kadehdi Helsinkiläisiä. Heidän yleis-sivistyksensä nyt on mitä on, ainakin omien kokemuksieni pohjalta. Ja eihän tämä asia edes kuulu sinulle.

Tämä ei vaikuta mitenkään sinun elämääsi, ja on tarkoitettu Rovaniemellä asuville. Päätit siis aivan turhaa tulla tänne trollaamaan. Ja mitä sitten, vaikka aikuisena lomat ovat lyhyempiä? Eihän tässäkään ole kyse lomien lyhentämisestä, joten mitään "tottumista" ei tapahdu. Kyseessä on vain eri lomien aikojen muuttamisesta.

Kiitos, ja näkemiin retardi stadilainen.

Vastaukset

Möm

#26 Re: Re: ...

2012-12-05 23:16:18

#23: Nyt joku roti.. - Re: ...

No ei sitä nyt tarvitse kaikkien helsinkiläistenkään yleissivistystä haukkua yhden trollin takia. :D Minä ainakin lähinnä koin myötätuntoa niitä kohtaan, jotka tuollaista asioiden jyräämistä joutuvat kokemaan, ja allekirjoitin adressin vaikka tämä "ei vaikutakaan mitenkään minun elämääni".

En ymmärrä mitä järkeä on lyhentää lomaa vuoden pimeinä hetkinä, kun monet haluaisivat saada ajatukset hetkeksi muualle koulusta. Kesäloma on joka tapauksessa pitkä ja siinä saa hyvin lepäiltyä, mutta vain viikko vapaata keskellä jouluhärdelliä tuntuu oikeasti aika ikävältä. Ja kuten täälläkin on jo sanottu: jos hyöty olisi lähinnä ala-astelaisia ajatellen, miksi se pitäisi ulottaa jopa sinne lukioon ja ammattikouluihin asti?