Hallitsematton maahanmuutto on loputtava !

Nythän on niin että ennen Suomea olisi pitänyt olla monta tarkastusta jossa olisi pitänyt majoittaa turvapaikkaan jos oikeasti on turvapaikkaa on hakemassa.  Nythän on päivän selvää, että sosiaaliturvan perässä tänne napapiirin maahan tullaan kun kaikki hyysätään päälle ja annetaan vielä yli 300 euroa hupilointi rahaa kun katto on pään päällä ja ruoka tulee.  En ole rasisti , enkä mitään väestöryhmää sorra.

Mutta suomen syvä lama n. 400000 työtöntä ja uutta tulee koko ajan.  Niin Suomen lepsuilun takia meidän pitäisi elättää täysin vieraita ihmisiä.  Ja työttömyyden lisäksi on kodittomia tai huonoissa asunnoissa asuvia Suomalaisia ihmisiä .

Pistetään om maa ensin kuntoon ja rajatarkastukset pakolaisille, ja käännytys suoraan laivalta tai haaparannasta jonne tämä rakas naapuri niitä tänne meille kuskaa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Ike Kaarna voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 henkilölle, jotka tutkailevat muita sivustollamme sijaitsevia adresseja ja jotka eivät ole vielä nähneet tätä adressia.

Luotatko nykyhallituksen kykyyn ratkaista maan talousongelmat?