Haluamme säilyttää Toppelundin puiston kaikkien espoolaisten maksuttomassa käytössä

Me allekirjoittaneet haluamme säilyttää Toppelundin nurmikko- ja puistoalueen kaikkien espoolaisten maksuttomassa käytössä.

Toppelundin puisto ja nurmikko mahdollistaa monenlaisen liikunnan ja virkistyksen kaiken ikäisille. Siellä voi tehdä leppoisan kävelyn, heitellä palloa tai frisbeetä, osallistua puistojumppaan, järjestää piknikin, talvella hiihtää tai vain nauttia hiljaisuudesta. Nurmikenttä on riittävän iso, niin että kaikille löytyy oma paikka liikkua ja rentoutua.

Nyt ehdotetut maksulliset yrittäjävetoiset padel-kentät eivät sovi Toppelundin puistoon, koska ne vievät tilaa espoolaisten ja vierailijoiden arvostamilta maksuttomilta ympärivuotisilta virkistäytymismahdollisuuksilta. Padel on pienen joukon kesäkauden harrastus, kun taas puistosta voivat nauttia kaikki ympäri vuoden.

Puistolla ja nurmikolla laaja-alainen elämänlaatua parantava vaikutus espoolaisille. Kun Espoo kasvaa ja tiivistyy, tulee entistä tärkeämmäksi jättää asukkaille ja vierailijoille tilaa vapaamuotoiseen maksuttomaan liikkumiseen ja luonnonläheiseen virkistäytymiseen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Nina Rudanko voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…