HSL:n kertalippujen myyntioikeus takaisin bussinkuljettajille

Nykyinen tilanne, kun kertalippuja voi ostaa ainoastaan hsl-sovelluksessa tai tietyistä toimipisteistä, joita ei edes ole kaikkialla pääkaupunkiseudulla, on sietämätön. HSL-sovelluskaan ei aina toimi, jolloin autottoman voi olla mahdoton päästä töihin. HSL-sovellus ei myöskään aina toimi vanhemmissa puhelimissa ja on kohtuutonta vaatia ihmiseltä, että hänellä pitää olla kallis uudenmallinen kännykkä, jotta hän voisi käyttää yleistä liikennettä pääkaupunkiseudulla. Kännykkä ei saa olla ihmisen elinehto!

Vielä pahemmassa tilanteessa ovat ulkomaalaiset ja turistit, jotka eivät osaa suomea eivätkä tiedä, mistä ja miten he voisivat liput. Tämä on jatkuva ongelma, johon törmäävät mm. pääkaupunkiseudulle tulevat pakolaiset.

Mikäli HSL ei halua, että kuljettajat käsittelevät käteistä, on olemassa muitakin maksutapoja, esim. MobilePay tai luottokortin lähimaksu.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Maria Hokkanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…