Julkaisulupa Kulosaari100.com -palvelun kuville ja videoille

Kulosaari100.com on keväällä 2022 avattava verkkopalvelu, jossa kerrataan Kulosaaren 100-vuotisjuhlien runsasta ohjelma- ja tapahtumatarjontaa vuodelta 2007. Palvelun tuottaa Kulosaaren kulttuuriyhdistys ry.

Palvelun sisällössä on kuvia ja videoita sisätiloissa tapahtuneista juhlavuoden tapahtumista, ja niissä näkyy tapahtumiin osallistuneita ihmisiä. Palvelu käyttää videomateriaalin toistamiseen Vimeo-alustaa.

Mikäli osallistuit tapahtumiin Kulosaaren 100-vuotisjuhlavuonna, saatat näkyä tilaisuuksista tehdyissä tallenteissa. Allekirjoittamalla tämän adressin annat Kulosaaren kulttuuriyhdistys ry:lle luvan julkaista Kulosaaren 100-vuotisjuhlatapahtumien kuva- ja videomateriaalia, joissa oma kuvasi saattaa näkyä.

Voit myös halutessasi pyytää yhdistystä poistamaan itsesi ko tallenteilta, jolloin pyydämme sinua olemaan tarkemmin yhteydessä sähköpostitse timo.poijarvi (at) gmail.com

Kulosaaren kulttuuriyhdistys ry

Näyttökuva_2022-3-30_kello_10.30_.09_.png

Kulosaaren kulttuuriyhdistys Ry    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kulosaaren kulttuuriyhdistys Ry voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…