Kansallisen puolustusrahaston perustaminen

Ukrainan kriisi on osoittanut vanhakantaisen voimapolitiikan paluun Euroopan arkeen. Suomen on pidettävä parempaa huolta armeijansa suorituskyvystä, joka tarkoittaa riittävien taloudellisten resurssien varaamista maan puolustamiseen. Yksinkertainen keino kerätä lisää rahaa armeijalle on KANSALLISEN PUOLUSTUSRAHASTON perustaminen, johon vapaaehtoiset isänmaan ystävät voisivat lahjoittaa varoja käytettäväksi sotilaallisen valmiuden parantamiseen esim. materiaalihankintojen suorittamiseksi.

Suomessa on Tilastokeskuksen tilaston mukaan talouksia 2,6 miljoonaa kappaletta, mikä tarkoittaisi sadan (100) euron lahjoituksella kahtasataakuuttakymmentämiljoonaa (260 000 000) euroa vuodessa lisää määrärahaa armeijalle. Yksin asuvat ovat hyötyneet vähintään tämän saman summan verran TV-lupamaksun muuttuessa verotuksessa kerättäväksi.

Lähde siis mukaan kansalliseen puolustushankkeeseen allekirjoittamalla adressi ja jakamalla siitä tietoa eteenpäin!